تیم های ملی فوتبال ایران و ژاپن عصر امروز در ورزشگاه آزادی مقابل هم می ایستند.
کد خبر: ۱۱۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ 13 October 2015
به گزارش تابناک یزد، تیم های ملی فوتبال ایران و ژاپن، از ساعت 17 امروز در ورزشگاه آزادی تهران در دیداری دوستانه به مصاف هم می‌روند.

بر اساس اعلام کادر فنی، تیم ملی، امروز با ترکیب علیرضا حقیقی، ُوریا غفوری، پژمان منتظری، جلال حسینی، احسان حاج صفی ، امید ابراهیمی ، سعید عزت الهی ، رامین رضاییان ، اشکان دژاگه ، وحید امیری و سردار آزمون مقابل ژاپن به میدان خواهد رفت.
 

کارلوس کی روش امروز در شرایطی روی نیمکت تیم ملی ایران می نشیند که تیم رسانه ای اش در ایران از تلاش و تقلای ژاپنی ها برای امضای قرارداد با کی روش خبر می دادند، اما این خبر و پیشنهاد ژاپنی ها به کی روش هم مانند ده ها خبر مشابه دیگر، از جمله افریقای جنوبی، نیجریه، بیرمنگام، منچستریونایتد و ... پس از رسیدن کی روش به خواسته هایش، فراموش شد و کی روش باز هم در ایران ماند.

  کارلوس کی‌ روش در حاشیه تمرین دیروز تیم ملی در خصوص بازی دوستانه با ژاپن گفت: در درجه اول می‌ خواهم به هیئت ژاپنی خوش آمد بگویم که به ایران آمدند. کشور ایران افتخار بزرگی دارد مقابل ژاپن که بازیکنان و مربی خوبی دارد بازی می کند و این فرصت نادر را برای کسب تجربه بدست آوردیم.

اوافزود: خوشحالیم با تیم ایران که در قلب من جای دارد مقابل ژاپن که قدرتمند است قرار بگیرم. این تجربه خوب و نادری است که فوتبالیست‌های جوان ایران مقابل آنها تجربه کسب کنند.

سرمربی تیم ملی ایران درباره انتقادها و اینکه آیا پس از شکست احتمالی مقابل ژاپن این انتقادها ادامه دارد یا خیر تاکید کرد: واقعیت مطلب این است که ما هیچ ارزشی برای این گونه انتقادها قائل نیستم. به خاطر اینکه در گذشته بارها اتفاق افتاده بود عملکرد خوبی داشتیم اما نتیجه نگرفتیم

اما انتقادها و فشارها وجود داشت. هم اکنون صدرنشین هستیم. 4 بازی باقی مانده که 3 بازی در خانه داریم برای ما تنها صعود مهم است.

کی‌ روش درباره سوال خبرنگار ژاپنی مبنی براینکه نظرتان در خصوص تیم ژاپن و بهترین بازیکن این تیم چیست گفت: مطمئنا نمی‌توانیم از نام‌های بزرگی چون کاوایا بگذریم اما روحیه تیمی بازیکنان ژاپن خطرناک است. از آنها متشکریم که برای این باری به تهران آمدند. این مسئله

در 5 سال گذشته به ندرت پیش آمده بود. فردا بدون ترس مقابل ژاپن بازی خواهیم کرد.

او درباره اینکه پیشرفت ژاپن از 20 سال گذشته چگونه بوده گفت: این پیشرفت را می‌توانید در دو دهه اخیر به صورت مشهود ببینید. تیم ژاپن به صورت مداوم در جام جهانی حضور داشته و فدراسیون عملکرد خوبی داشته است.

کی روش افزود: تیم ناگویای ژاپن که در آن کار می کردم در قلب من بود، هنوز هم به این تیم علاقه دارم. درگذشته چند بازیکن ژاپن لژیونر بودند که الان تنها یکی دو بازیکن در ژاپن بازی می کنند.

کی‌ روش درباره اینکه چه پیامی برای هواداران دارد گفت: خواهش می‌ کنم رسانه‌ها کاری کنند که حداقل 50 هزار نفر به ورزشگاه بیایند.

اوهمچنین افزود: از شهرداری خواهش می‌ کنم اتوبوس فراهم کند که بچه‌ها به ورزشگاه بیایند. امیدوارم شاهد بازی زیبا و جذابی باشیم.

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال پیش از دیدار با ژاپن آخرین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با ژاپن زیرنظر سر مربی تیم برگزار شد.

دیروز 25 بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی ایران تمرین کردند. کارلوس کی روش آخرین برنامه های تاکتیکی خود را با بازیکنانش مرور کرد تا آنها آماده دیدار عصرامروز برابر ژاپن شوند.

خبرنگاران حاضر در کمپ تیم های ملی پیش از آغاز تمرینات تاکتیکی تیم بنابر قوانین محل تمرینات تیم ملی را ترک کردند.تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز از ساعت 17:00 در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ژاپن است.

آخرین رویا رویی دو تیم به سال 2005 برمی گردد؛ در آن بازی که در ورزشگاه آزادی و از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2006 آلمان برگزار می شد تیم ملی ایران با دو گل وحید هاشمیان ژاپن را دو - یک شکست داد.



شبکه خبر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار