امام‌جمعه ابرکوه گفت: از دادستان می‌خواهیم به موضوع افزایش اجاره‌بهای نجومی مسکن و مغازه‌ها ورود کرده و دست معدودی دلال سودجو را قطع کند.
کد خبر: ۱۱۰۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷ 09 May 2023

حجت‌الاسلام حسینی، امام‌جمعه ابرکوه در رابطه با ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی در شهرستان اظهار کرد: در خصوص املاک و مسکن بارها تذکر داده‌ام ولی هر روز بدتر از دیروز قیمت زمین و مسکن و اجاره‌بهای مغازه‌ها نجومی سر به فلک می‌کشد.

وی افزود: از دادستان به عنوان مدعی‌العموم می‌خواهیم که دست معدودی دلال سودجو  را قطع کند و جلو این نرخ‌های کاذب و حبابی را بگیرد تا بیش از این نارضایتی برای مردم درست نشود.

حسینی پیرامون وضعیت حجاب و عفاف در ابرکوه، گفت: به لطف خدا در این شهرستان چندان شاهد جولان هنجارشکنان نیستیم؛ اما از دادستان و فرماندهی فراجا  و دبیر ستاد امربه‌معروف شهرستان درخواست می‌شود نسبت به هماهنگی با مدیران دستگاه‌های اداری، بانک‌ها، مؤسسات، کارخانه‌ها و داروخانه‌ها جهت عدم ارائه خدمت به افراد بی‌حجاب، اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با بیان این‌که مقامات قضائی و دادستانی باید قویا پای کار باشند و با کشف واقع، اعمال  قانون کنند، خاطرنشان کرد: از پلیس اماکن می‌خواهم  اشراف نظارتی و عملی بر آرایشگاه‌های زنانه داشته و مراکزی که تصاویر نوامیس مسلمین را برای تبلیغ خود منتشر می‌کنند، پلمپ و در صورت تکرار اصناف آنان را سلب امتیاز کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با تأکید بر اینکه مردم ما باید نسبت به توطئه‌های دشمن آگاه و بصیر باشند، تصریح کرد: کیست که نداند حداقل دو دهه است که موساد  عوامل فمینیستی  خود را به کار گرفته و به طور ویژه در فضای مجازی و رسانه‌ای، در سال‌های اخیر با تیتر کردن مشکلات مالی و معیشتی مردم زمینه جنبش فمینیستی در کشور را فراهم کرده تا اینکه امروزه به تقابل تمام‌عیار با شعائر اسلام و اصول و مبانی انقلاب اسلامی بپردازند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار