مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد:
مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد از کشف یک تن شکر احتکار شده توسط اطلاعات سپاه در شهرستان مهریز خبر داد و گفت:‌ محموله کشف شده و قرار است در شبکه رسمی بازار توزیع شود.
کد خبر: ۱۰۹۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶ 06 March 2023

سیدمهدی مهاجریان مقدم اظهار داشت:‌ طی گزارش واصله از اطلاعات سپاه مبنی بر احتکار شکر و بازدید سرزده از این شرکت به میزان یک تن به ارزش 17میلیارد و پانصد میلیون ریال در انبار‌های شرکت کشف و ضبط شد.

وی افزود:‌ بعد از ضبط شکر احتکار شده، پرونده‌ای در این باره تشکیل و برای بررسی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد گفت: با ارجاع پرونده به شعبه اول و احضار مدیرعامل به شعبه و انجام تحقیقات پیرامون موضوع، مشخص شد که شکر‌های مکشوفه در سامانه انبارها ثبت نگردیده  این در حالی بوده که بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، شرکت مذکور اقدام به فروش غیرقانونی قسمتی از این شکرها نموده است.

مهاجریان مقدم از احراز تخلف این شرکت خبر داد و تصریح کرد: نهایتا شعبه رسیدگی کننده حکم بر عرضه شکر‌های مکشوفه در شبکه رسمی و پرداخت جزای نقدی بیش از مبلغ 61 میلیارد و چهارصد میلیون ریال و همچنین نصب پارچه تخلف به مدت 10 روز صادر کرد که پرونده طی مراحل قانونی به اجرای احکام جهت اجرای حکم صادره ارسال خواهد شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار