استاندار یزد با بیان این که تمام عناصر مدیریتی، اجرایی و نظارتی باید با تمام ظرفیت پای کار اجرای سریع طرح نهضت ملی مسکن باشند، گفت: هیچگونه اهمال و کوتاهی در زنجیره اجرای طرح نهضت ملی مسکن پذیرفتنی نیست.
کد خبر: ۱۰۹۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵ 30 January 2023

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، مهران فاطمی در نشست شورای مسکن استان، مسکن را جدی‌ترین مسئله مورد پیگیری استان پس از مسائل مربوط به تامین آب پایدار دانست و اظهار کرد:‌ مدیران عضو شورای مسکن استان بر اساس جدیت در پیگیری و پیشبرد امور طرح نهضت ملی مسکن ارزیابی می‌شوند.

وی با بیان این‌که امروز یکی از مهم ترین مسائل و دغدغه های مردم رنج بی مسکنی و هزینه‌های گزاف اجاره مسکن است، افزود: هیچگونه اهمال و کوتاهی مدیران و افراد موثر در زنجیره اجرای طرح نهضت ملی مسکن پذیرفتنی نیست.
 
استاندار یزد با تاکید بر این‌که بر سر حقوق و منافع مردم با هیچ‌کس تعارف ندارم،گفت: به صورت میدانی روند اجرای امور؛ از بانک‌ها تا محل‌های اجرای پروژه‌ها را بررسی خواهم کرد.
 
 فاطمی در ادامه خطاب به مدیران حاضر در نشست، بر پیگیری شبانه روزی مسائل این حوزه و به ویژه سفر به تهران جهت اخذ مجوز ها و مصوبات به نفع مردم استان تاکید و تصریح کرد:‌ سایت ۳۷۷ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن سایتی الگویی است.

وی مسجد، بازار و فضاهای فرهنگی را هسته اصلی این شهر جدید دانست و بیان کرد:  این  فضاها باید طبق نقشه طراحی شده و زودتر از ساخت واحدهای مسکن ساخته  شود.
 
استاندار یزد در پایان به لزوم تشکیل کارگروه تامین مصالح به منظور حمایت از تولید داخل استان و کاهش هزینه های ساخت با توجه به خرید عمده مصالح پرداخت.

پایان پیام/د

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار