رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب یزد:
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی یزد با تاکید بر اینکه مردم نسبت به دولت امیدوار باشند تا اقدامات موثر دولت بیشتر دیده شود گفت: صدای مردم در سفر رئیس جمهور شنیده شود.
کد خبر: ۱۰۸۶۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰ 08 January 2023

حجت الاسلام محمدرضا ابویی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی در تشریح شکل گیری این شورا اظهار داشت: شورای ائتلاف در طول سه سال گذشته با رویکرد ارزش محوری و ولایت مداری سعی در ایجاد وفاق و اتحاد در میان مجموعه حرکت های سیاسی اجتماعی داشته که این همدلی در مجلس و شورای شهر مشهود است.
وی با بیان اینکه در طول ۴۳ سال گذشته نخستین تشکل مردم محور مستحکم شکل گرفته و توسعه پیدا کرده است گفت: این تشکل برخلاف سایر تشکل های کم دوام و موقت، حضور موثر و پررنگی در سطح جامعه در ایجاد اتحاد بین نیروهای انقلابی دارد و جمعیت مستمر و با رویکرد توسعه ای را گردآوری کرده است.
حجت الاسلام ابویی با بیان اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در اکثر شهرستان های استان تشکیل گردیده و با حضور جمعیت انقلابی کمیته های مختلف را شکل داده عنوان کرد: کانون های زیرمجموعه این کمیته ها ساماندهی شده و در حال توسعه است و بیش از ۱۰ هزار نفر از نیروهای انقلابی سطح استان در این مهم مشارکت دارند و مطالبات خود را در سطوح مختلف از دولتمردان و مسئولان طرح می کنند و بر وفاق و همدلی و فعالیت های بهتر تاکید دارند.
وی با بیان اینکه نقد سازنده فعالیت های مسئولان در کانون ها دنبال می شود و با توجه به اینکه سفر رئیس جمهور به استان را در پیش داریم افزود: انتظار می رود رئیس محترم جمهور به هرکجا سفر دارند گوش شنوایی برای شنیدن نقد دلسوزان انقلاب داشته باشند و به شنیدن گزارش های رسمی از سوی وابستگان به دولت اکتفا نکنند.
وی با بیان اینکه شورای ائتلاف بازوی کمکی دولت است اضافه کرد: امروز صدای مردم و درخواست های مردمی آن چیزی نیست که با تبلیغات و فعالیت های تبلیغی داخل مراکز دولتی به گوش می رسد بلکه انتظار است اقشار مختلف مردمی از جمله فعالین در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی صریح و آزاد مباحث خودشان را به سمع و نظر هیات دولت و رئیس جمهور برسانند و نسبت به برگزاری جلسات رسمی با انتخاب سخنگوها از سوی مراکز تصمیم گیر دولتی مثل استانداری موافق نیستیم.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب یزد با تاکید بر اینکه باید نشست های مردمی واقعی شکل بگیرد و صدای مردم در سفر رئیس جمهور شنیده شود اظهار داشت: انتظاری که مردم از دولت فساد ستیز داشتند در طول یکسال و چندماه گذشته برآورده نشده و ما نسبت به عزل و نصب های استان و سیاست گذاری های فعلی انتقاداتی داریم و معتقدیم برخی انتصابات بر مدار شایسته سالاری نبوده و بعضی از مسئولانی که امروز بر مسند کار هستند در مسئولیت خود موفق نیستند و صرفا با گزارش و تبلیغات نمی توان پاسخگوی افکار عمومی بود.
وی با بیان اینکه یکی از معضلات امروز اجتماعی جامعه به حوزه معیشتی مردم بر می گردد و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی رصد فعالیت های مسئولان اقتصادی و دیدگاه ها و مصوبات این حوزه را دنبال می کند افزود: هماهنگی لازم در ارائه خدمات عمومی از نهادهای رسمی مثل استانداری و فرمانداری و سایر مراکز مانند شورای شهر و شهرداری وجود ندارد به گونه ای که گاهی دوگانگی های این مجموعه ها موجب آسیب این خدمات رسانی می شود و به نوعی نگرانی مجموعه های انقلابی را بیشتر می کند.
حجت الاسلام ابوئی با بیان اینکه امروز به نوعی همه ما نگران وضعیت اقتصادی و معیشتی هستیم و رئیس جمهور در طول یکسال گذشته بارها تاکید داشتند که مسئولین وضعیت موجود باید پاسخگو باشند و در ادامه مسئولیتشان تجدید نظر شود تصریح کرد: این موضوع کمتر در استان یزد دیده می شود و از سویی نگرانی های بیشتر مربوط به انحصار طلبی سال های گذشته در بهره مندی افراد و گروه هایی که از امتیازات زمان خود بهره مند بودند نشات می گیرد و در این دولت علی رغم شعارهای فساد ستیزی همچنان این رویه و امتیازدهی ها وجود دارد و شکل و روش جدید به خود گرفته است و با کمک رسانه ها خود را برتر می دانند.
وی با بیان اینکه نمی توان افکار عمومی را با شعار و تبلیغات منحرف کرد چون متوجه می شوند که چه چیزهایی محقق شده است اظهار داشت: نارسایی ها و اشتباهات فاحشی را از سوی تصمیم گیران در استان داشتیم که نمونه آن سیل گذشته یزد است و در سایر امور هم دیده شده که قول هایی به مردم دادند و عملیاتی نشد و همچنان مسئولان در بحران ها و حوادثی که رخ می دهد بدون توجه به تبعات، قول های بدون پشتوانه می دهند و احساس نگرانی ندارند و به رویه نادرست خود ادامه می دهند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب یزد با اشاره به اینکه حرف های نادرستی از برخی مسئولان مطرح می شود نظیر اینکه در یکسال به قدر ۱۰ سال کار کرده ایم تصریح کرد: چنین سخنانی را افکار عمومی بر نمی تابد و به قضاوت می نشیند و چه بسا خدمات و زحمت هایی که دولتمردان صادق دارند دچار بدبینی بشود که باید اینگونه ادعاها را برای پیشگیری از آسیب بیشتر، حذف کرد.
وی با تاکید بر اینکه رسالت امروز باید گسترش امید در بین مردم باشد و از ایجاد نا امیدی در بین مردم پرهیز شود ادامه داد: نمی توان با شعارهای تبلیغاتی و گزارشات نادرست مردم را امیدوار کرد.
وی با بیان اینکه امروز مردم از فعالیت های مسئولان فرهنگی در سطح استان رضایت چندانی ندارند گفت: در فعالیت های برخی از دستگاه ها نیز هیچ حرکت تحول آفرینی دیده نمی شود و این رکود و رخوت شایسته دولت انقلابی نیست.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب یزد با بیان اینکه به نظر می رسد برخی انتصابات یزد به نفع باند و جناح خاصی باشد که سعی در تحکیم دیدگاه های خود دارند عنوان کرد: در هرصورت سعی می کنیم برای انتقادات و نظرات مردم یک منبع امین باشیم و هم در انعکاس آن تمام تلاش خود را می کنیم تا شاید در تصمیم گیری مسئولان دولتی بهبود وضعیت عمومی در خدمات رسانی صادقانه و به دور از جنجال های تبلیغاتی موثر باشد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار