طرح «یک نهال، یک کتاب» در مدارس اهواز اجرایی می‌شود

معاون فرهنگی و رسانه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: طرح «یک نهال، یک کتاب» در طول سال تحصیلی در مدارس اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰ 18 October 2022

به گزارش ایسنا، مجید منادی گفت: با توجه به بازخورد مثبت و اعلام شده از سوی مدارس در خصوص اجرای طرح «یک نهال، یک کتاب» در مدارس کم‌برخودار اهواز و روستاها در هفته ملی کودک مقرر شد این طرح به صورت هفتگی در مدارس کم‌برخوردار اهواز برگزار شود.

منادی بیان کرد: به منظور گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد روحیه نشاط و همدلی در بین مدارس مناطق کم‌برخوردار هر هفته مهمان یک مدرسه در شهرستان اهواز هستیم.

وی خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه عدالت فرهنگی و بهره‌مندی فراگیر همه اقشار از اولویت‌های مهم این اداره کل در مناطق کمتر توسعه یافته و به ویژه روستاها است. بر همین اساس با برنامه‌ریزی مستمر و همکاری شهرداری تلاش می‌کنیم برای فرهنگ‌سازی و کمک به پویایی محیط زیست و نیز ترویج کتابخوانی کاشت نهال را همراه اهدای کتاب بین دانش‌آموزان مدارس با شعار یک« کتاب، یک نهال» در شهر اهواز برگزار کنیم.

منادی اضافه کرد: با وجود هجمه‌های فرهنگی دشمنان علیه دانش‌آموزان در مدارس باید بتوانیم با اجرای برنامه‌های مفرح و آموزشی مبتنی بر ذائقه کودک و نوجوان و تبیین نقش محوری و تاثیرگذار آنان در جامعه در پیشبرد اهداف این قشر، به عنوان آینده‌سازان کشور کوشا باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار