نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: "زاهدی وفا" تجربیات خوبی در حوزه‌های تخصصی و اقتصادی دارد و نگاهش هم راهبردی است.
کد خبر: ۱۰۶۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴ 22 September 2022

محمد صالح جوکار روز پنجشنبه در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا در مورد گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: زاهدی وفا در بخش تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم تجربیات ارزنده ای دارد و بر این حوزه مسلط است.

وی ادامه داد: در مدتی که سرپرست این وزارتخانه بود چالشهای موجود در این حوزه را حل کرد که از جمله آنها افزایش حقوق بازنشستگان بود.

نماینده یزد، این نگاه و این راهبرد را بر محور عدالت دانست و اظهار داشت: نامبرده در حوزه های مختلف مثل سرمایه گذاری هم ورود خوبی داشته است‌.

وی با بیان اینکه نوع نگاه یک وزیر به مسایل حوزه تحت امرش مهم است، تاکید کرد: نگاه زاهدی وفا بر تمرکز ثروت نیست بلکه ایجاد اشتغال و تولید است.

جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی سه شنبه ۱۲ مهرماه تعیین شده است.

محمد هادی زاهدی وفا متولد ۱۳۴۲ در تهران، دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکترای اقتصاد از دانشگاه اتاوای کانادا است.

ریاست دانشکده اقتصاد و معارف اسلامی دانشگاه امام صادق (ع)، عضویت در شورای عالی و ریاست اندیشکده اقتصاد مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، معاونت امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی در دولت نهم، نماینده وزارت اقتصاد در شوراها و کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی تحقیقات و فناوری، شورای اقتصاد، شورای پول و اعتبار و شورای عالی انرژی، عضویت در کارگروه ویژه نفت، شورای عالی توسعه صادرات غیرنفتی و ستاد تنظیم بازار، عضویت در شورای عالی دفاع و تامین اجتماعی، عضویت در هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا)، ریاست هیات مدیره هلدینگ صنایع نوین و ریاست هیات مدیره رایتل از جمله سوابقی است که در کارنامه کاری وی به چشم می خورد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار