۱۱۰ جشن به مناسبت عید غدیر و دهه امامت و ولایت در مناطق مختلف شهر با همکاری کانون مساجد، پایگاه های مختلف بسیج و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۵۶۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹ 17 July 2022

"فاطمه زارع" رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد در جلسه این کمیسیون در این باره اظهار کرد: غدیر و دهه امامت و ولایت موضوع بسیار مهم و اساسی است و حضور فعال خانواده ها در مراسم و همایش و جشن هایی که در این ایام برگزار می سود، لازم است.

وی ادامه داد: ۱۱۰ جشن در مناطق مختلف شهر با همکاری کانون مساجد، پایگاه های مختلف بسیج و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری برگزار می شود.

به گفته زارع، جشنی باشکوه به همراه اختتامیه کنگره شعر رضوی در حسینیه امیر چقماق در تاریخ ۲۷ تیر ماه برای خانواده ها برنامه ریزی شده است.

رئیس کمیسیون خانواده درباره برگزاری پنج جشن بزرگ منطقه ای نیز گفت: در قلعه خیرآباد، پارک سیدگلسرخ، حسینیه ۱۴ معصوم، پارک بزرگ حسن آباد و محله اسکان به مناسبت عید غدیر جشن هایی در زمینه امامت و ولایت برگزار می شود و همچنین گردهمایی و برپایی جشن بزرگ سادات در ۲۵ تیرماه در محل حسینیه کوچه بیوک در دستور کار است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، زارع ادامه داد: برنامه دورهمی عیدانه در پارک آزادگان در زمینه فرهنگی، هنری، ورزشی، گردشگری، کودک و صنایع دستی از تاریخ ۲۶ و ۲۷ تیر ماه برپا میشود و همچنین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی نیز در تاریخ ۳۱ تیر ماه به مناسبت عید مباهله برگزار می شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: جشن ، عید غدیر ، همایش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار