نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد از مسوولان همه نهادها، سازمان ها و دستگاه های اجرایی خواست، با همدلی وقت خود را صرف خدمت بیشتر به مردم و رفع مشکلات و مسائل آنها بکنند.
کد خبر: ۸۱۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ 23 January 2020

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی روز پنجشنبه در دیدار جمعی از خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم با رییس قوه قضاییه در مسجد روضه محمدیه که استاندار و مدیران اجرایی یزد حضور داشتند، افزود: از سوی مسووولان این قوه در سال های اخیر کارهای بسیار خوبی در ارتباط با خدمت به مردم ، جامعه و رفع مسائل آنها صورت گرفته است قطعا باید با همراهی بیشتر برای رفع مشکلات آنها اقدام کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان یزد در ادامه با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق سپاه قدس تاکید کرد که به فرموده مقام معظم رهبری آن شهید بزرگوار یک فرد نبود بلکه مظهر و نماد عینی یک فرهنگ بود و این شهید بزرگوار در عین حال نمونه بارز شجاعت، پاکی، اخلاص، ایمان و ولایتمداری نیز بوده است.

ناصری یزدی تصریح کرد که برای موفقیت در امور مختلف باید مدیران ، مسوولان و همه مردم سیره این شهید بزرگوار را سرلوحه کارهای خود قرار دهند .      

امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی و تربیتی، بر گسترش فعالیت دانشگاه فرهنگیان و تربیت نیروهای کارآمد در استان ها تاکید کرد و اهمیت گسترش فرهنگ کار و تلاش در میان اقشار مختلف مردم را از سوی مسوولان و نهادهای مختلف به عنوان یک اولویت مهم مورد اشاره قرار داد.  

استاد درس خارج حوزه علمیه یزد در ادامه با بیان اهمیت کار شوراهای حل اختلاف بر رسیدگی جدی به مسائل و مشکلات و نیازهای مردم در چارچوب قانون و مقررات ،همراه با اخلاص و تلاش مضاعف را مورد تاکید قرار داد. 

ناصری یزدی تربیت دینی نسل جوان را با توجه به تهاجم فرهنگی و تهدید نرم دشمنان نظام و انقلاب را از جمله مسائلی دانست که باید به جد مورد توجه قرار گیرد.

 امام جمعه یزد به بیان شرایط اقتصادی جامعه، موضوع قاچاق کالا و ارز در استان و ضرورت نظارت و بررسی بیشتر مسائل را در راستای منافع عمومی مردم و جامعه و کشور خواستار شد.

وی با اشاره به حضور شهروندان خارجی و توجه بیشتر به مسائل امنیتی و واقع شدن استان یزد در ناحیه مرکزی کشور خواهان توجه جدی و بیشتر به امور امنیتی منطقه شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز در صد یک هیات عالی رتبه قضایی برای بررسی مسائل و مشکلات استان به یزد سفر کرد. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار