فرمانده منطقه انتظامی یزد گفت: با تلاش مأموران در ۲۴ ساعت گذشته هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال لوازم‌خانگی قاچاق از یک انبار بزرگ خانگی در این شهرستان کشف و هفت نفر بازداشت شدند.
کد خبر: ۸۱۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸ 20 January 2020

سرهنگ منوچهر نصیری افزود: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار کالاهای اساسی و موردنیاز مردم در انباری در سطح شهر یزد مأموران کلانتری ۱۴ ابوذر موضوع را در دستور کار قراردادند و مأموران پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی محل موردنظر را شناسایی و انبار کالاهای احتکار شده لوازم‌خانگی را کشف کردند .

فرمانده منطقه انتظامی یزد گفت: مأموران در بازرسی از این محل یک هزار و ۱۵۰  سرویس ظرف و ۳۰ دستگاه جاروبرقی و سبزی خردکن کشف کردند.
نصیری بابیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود درزمینهٔ قاچاق و احتکار کالاهای اساسی و موردنیاز مردم را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۲۴ دی‌ماه جاری  به گفته فرمانده منطقه انتظامی تفت با تلاش مأموران در شبانه‌روز گذشته سه دستگاه نیسان عبوری حامل لوازم‌خانگی قاچاق شامل یخچال، ماشین لباسشویی و ظرف‌شویی به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ وحید احمدی افزود: دراین‌ارتباط سه متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند و متهمان قصد انتقال محموله کشف‌شده را از غرب کشور به استان البرز داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار