دانش آموزان میبدی در اولین جشنواره ملی من فناوری هسته‌ای هستم، خوش درخشیدند.
کد خبر: ۹۹۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳ 09 October 2021

 دبیر شیمی شهرستان میبد گفت: این جشنواره در چهار محور نقاشی، مقاله علمی، روزنامه دیواری و ویدئو برگزار شد که دانش آموزان ما در حوزه مقاله نویسی و پژوهشی که بحث علمی و آینده نگری هم در آن وجود داشت شرکت کردند.درخشش دانش آموزان میبدی در جشنواره


سقاچی افزود: خوشخبتانه ۳۴ نفر از دانش آموزان ما در یازده گروه از دانش آموزان مقاله هایشان مورد پذیرش هیئت داوران قرار گرفت و از این یازده گروه تمامی دانش آموزان جزء صدنفر برتر کشوری قرارگرفتند.


وی با بیان اینکه یکی از گروه‌های ما هم رتبه دوم و گروه دیگر رتبه چهارم را کسب کردند افزود: درحوزه نقاشی هم یک اثر فرستادیم که خوشبختانه همان اثر رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داد.


سقاچی گفت: در مجموع شهرستان میبد با توجه به تعداد بالای آثار و کیفیت کار توانست رتبه اول شهرستان‌های کشور را به دست بیاورد.


دبیرشیمی شهرستان میبد خاطرنشان کرد: مقاله پژوهشی درهفت موضوع برق، کشاورزی، پزشکی، فناوری و صنعت و ایمنی هسته ای و تاریخچه فناوری هسته ای و زندگی نامه دانشمندان هسته ای بود که ما درسه حوزه اول پزشکی، برق و کشاورزی هسته ایی کار کردیم.


سقاچی گفت: با توجه به اهمیت این موضوعات و آینده ای که دارد ترجیح دادیم که دانش آموزان دراین حوزه‌ها کارکنند که علاوه بر یادگیری چگونگی مقاله نوشتن و پژوهش، پیش زمینه ای هم در پژوهش‌های آینده شان دراین آیتم‌ها داشته باشند.


درنشستی با فرماندار میبد و مدیرآموزش و پرورش این دانش آموزان مورد تجلیل قرارگرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار