استاندار یزد با تبریک آغاز هفته بزرگداشت نیروی انتظامی گفت: امنیت و آرامش امروز این استان، مرهون و مدیون تلاش های خالصانه نیروهای انتظامی است.
کد خبر: ۹۹۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲ 09 October 2021

 

به گزارش تابناک یزد، مهران فاطمی صبح روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان یزد افزود: افتخار بزرگی است که این استان به رغم قرار گرفتن در مسیر ترانزیت، از استان های امن و آرام کشور است.

وی با بیان اینکه یزد در حوزه های اقتصادی و فرهنگی از جایگاه خوبی برخوردار است تصریح کرد: این جایگاه، مرهون همین امنیتی است که نیروهای انتظامی ایجاد کرده اند.

استاندار یزد از تلاش های بی‌دریغ نیروهای انتظامی استان برای ایجاد امنیت و ارامش و آسایش مردم قدردانی کرد.

نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری هم با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: قرآن کریم، تربیت کننده نیروهای مومن است و خدا این تکلیف را بر روی دوش انسانها قرار داده است.

آیت الله ابوالقاسم وافی افزود: هیچ نعمتی گواراتر از امنیت نیست و این امنیت هم ریشه در ایمان دارد.

وی مبنا قرار دادن تقوی در برابر مسوولیت ها را مهم دانست و گفت: نداشتن تقوی همانند بالا رفتن یک ساختمان در یک زمین سست است.

وی یادآور شد نیروی انتظامی نشان داده که نه فقط در بحث امنیت بلکه در همه صحنه ها حضور دارد و هر جا کالایی احتکاری یا قاچاق کشف می شود نیروی انتظامی حضور دارد.

فرمانده انتظامی استان یزد هم در این مراسم گفت: خوشبختانه شاهد ارتقای رضایت مردم استان از نیروی انتظامی هستیم.

سردار عباسعلی بهدانی فرد از همکاری خوب مردم با این نیرو قدردانی کرد و افزود: افتخار می کنیم که امروز سرباز ولایت هستیم.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی ما اقدامات پیشگیرانه هست و هر کجا که این نیرو باشد بذر امنیت هم پاشیده می شود تاکید کرد: نیروی انتظامی ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

وی به فعالیت های این نیرو در مقابله با کرونا هم اشاره و اضافه کرد: ۸۹۳ نفر از همکاران ما مبتلا به کرونا شدن شدند و چهار نفر هم فوت کردند و طی همین مدت ۲۴ هزار نفر از مردم استان توسط مراکز تجمیع نیروی انتظامی واکسینه شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار