امام جمعه یزد با بیان این که امروز محور تمام اقدامات و دستاوردهای نیروهای مسلح حراست از ارزش های اسلامی ناب محمدی است، گفت: امنیت امروز ایران اسلامی ناشی از بصیرت و یکپارچگی نیروهای نظام و انتظامی است.
کد خبر: ۹۹۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷ 08 October 2021

به گزارش تابناک یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۱۶ مهرماه دارالعباده، با اشاره به اهمیت فلسفه هجرت رسول گرامی اسلام، اظهار کرد: امیرالمومنین(ع) با بصیرت کامل به جای پیامبر بر تخت ایشان خوابید و خود را فدایی پیامبر اکرم(ص) کرد.

وی فداکاری حضرت علی (ع) را بیانگر حقانیت شیعه در راه پاسداری از اسلام ناب محمدی دانست و افزود: این مهم عنایتی بود که از سوی خداوند متعال به امیرالمونین شده است.

امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به اهمیت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی یکی از نیروهای مقاوم، پایدار، جدی و دلسوز است که ملت ایران به وجود آنها افتخار می‌کند.

آیت الله ناصری یزدی با اشاره به ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: محور تمام برنامه‌ریزی و اقدامات نیروهای نظامی و انتظامی در ایران اسلامی پاسداری از ارزش‌های انقلاب و تحقق آرمانهای اسلام ناب محمدی در این نظام است.

وی تقدیم شهدای نیروی انتظامی را مدال افتخار این نیرو در پاسداری از اسلام دانست و بیان کرد: امنیت امروز کشور مدیون فداکاری و رشادت‌های نیروهای مرزبانی در مرزها و ایثار نیروهای انتظامی در داخل کشور است.

امام جمعه یزد وحدت رویه و همبستگی را لازمه کسب دستاوردهای بزرگ توسط نیروهای نظامی و انتظامی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر تمام نیروهای مسلح کشور یکپارچه هستند و این مهم رمز اقتدار ایران اسلامی است.

آیت الله ناصری در ادامه با اشاره به اهمیت سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص امنیت دریایی ایران، اظهار کرد: امنیت امروز ایران اسلامی ذاتی است و این مهم ناشی از بصیرت نیروهای نظامی کشور است.

وی با اشاره به اهمیت امنیت دریایی ایران، افزود: حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش و سپاه در مرزهای آبی کشور بیانگر درایت و شجاعت افسران جوان و نیروهای با تجربه بومی است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این‌که ایران به پشتوانه نیروهای مردمی و ایمان به خدا با اقتدار در برابر هرگونه تعرض دشمنان ایستادگی می‌کند، گفت: اقدامات خوبی در حوزه توسعه و امنیت اقتصادی انجام شده که امیدواریم هر چه سریعتر اثرات آن برای مردم ملموس شود.

امام جمعه یزد در پایان با اشاره به اهمیت ممنوعیت واردات کالاهای کره‌ای به ایران، خاطرنشان کرد: پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی مستلزم استقلال و خودکفایی ملی در حوزه‌های مختلف است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار