سردار بهدانی فرد:
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این‌که طی شش ماهه نخست امسال ۱۱۱ میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان کالای قاچاق در این استان کشف شده است، گفت: فرمانده انتظامی استان یزد با راه‌اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون تاکنون 23 هزار نفر را واکسینه کرده است.
کد خبر: ۹۹۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲ 06 October 2021

سردار عباسعلی بهدانی فرد ظهر امروز در نشست خبری که به منظور گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در استان برگزار شد، با اشاره به نقش اصحاب رسانه در افزایش احساس امنیت اقشار مختلف جامعه، اظهار کرد: امنیت پایدار استان یزد ناشی از همکاری مستمر خبرنگاران با پلیس است که مانع جولان و توطئه فضای مجازی استکبار جهانی در این حوزه شده است.

وی با بیان این‌که امسال بعد از کسب مجوز از مقام معظم رهبری بزرگداشت هفته ناجا از ۱۷ مهرماه آغاز می شود، افزود: امنیت مردم اولویت اول و مهمترین دغدغه نیروی انتظامی در استان و کشور است.

فرمانده انتظامی استان یزد در ادامه پیشگیری از وقوع جرم را رویکرد جدی پلیس در این استان دانست و گفت: طبق قانون ۲۷ سازمان وظیفه دارند نیروی انتظامی را در بحث تأمین امنیت پایدار همراهی کنند.

سردار بهدانی فرد با بیان این‌که نیروی انتظامی تاکنون بالغ بر ۱۳ هزار شهید امنیت تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، تصریح کرد: نیروی انتظامی علی‌رغم سختی‌های و کمبودهای مختلف خود را سرباز ولایت می‌داند و با تمام توان انجام وظایف سازمانی را در اولویت اجرایی خود قرار داده است.

وی با اشاره به اهمیت اقدامات مختلف نیروی انتظامی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در استان یزد، تصریح کرد: ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد با راه‌اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون توانسته تاکنون بالغ بر ۲۳ هزار نفر از شهروندان را در برابر ویروس کرونا واکسینه کند.

فرمانده انتظامی استان یزد کشف تاکنون ۴۰ ملیارد ریال اقلام احتکار شده و مدیریت مناسب تجمعات اعتراضی مختلف که در سال گذشته نسبت به زمان مشابه سال قبل ۴۴ درصد هم افزایش یافته بود را از دیگر اقدامات انجام شده در نیروی انتظامی استان یزد دانست و بیان کرد: برهم زدن نظم و امنیت عمومی در انتخابات از جمله تهدیدات استکبار جهانی در سال گذشته بود که خوشبختانه با برنامه ریزی جدی پلیس به طور کامل خنثی شده است.

سردار بهدانی‌فرد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که آمار سربازان غایب در استان یزد قابل توجه است، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی مرکز آموزش سربازان غایب که عمدتاً متأهل و دارای فرزند هستند، از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد است.

وی در خصوص عملکرد نیروی انتظامی استان یزد در شش ماه نخست امسال نیز اظهار کرد: میزان سرقت‌های خرد در استان یزد چهار درصد افزایش یافته و در مقابل میزان کشفیات نیز شش درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی یزد با بیان این‌که ۳۵ درصد سرقت‌های این استان مهم هستند، افزود: تاکنون حدود ۷۵ درصد سرقت‌های خرد استان یزد کشف و اموال مردم بازپس گرفته شده است.

سردار بهدانی فرد گفت: طی شش ماهه نخست امسال ۱۱۱ میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان کالای قاچاق در استان یزد کشف شده است و ۳۳ باند مهم مواد مخدر نیز منهدم و متلاشی شدند.

وی در پایان با بیان این‌که استان یزد در بحث نزاع دست جمعی و شرارت سی و دومین استان کشور است، خاطرنشان کرد: امنیت جامعه محور است و افزایش امنیت عمومی ناشی از همکاری مردم با نیروی انتظامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار