مسئول دبیرخانه ملی همکلاسی آسمانی، برنامه‌های کمیته دانش آموزی گرامیداشت شهید دانش آموز حسن یاوری در یزد را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۹۹۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱ 05 October 2021

 حسین میرشریف گفت: قرار است فردا جمعی از دانش آموزان به نمایندگی از سایر دانش آموزان یزدی با خانواده این شهید والامقام دیدار و از صبر و استقامت این عزیزان تجلیل کنند.اعلام برنامه‌های کمیته دانش آموزی شهید حسن یاوری در یزد

 

وی همچنین با اشاره به وداع دانش آموزان دختر و پسر با این شهید دانش آموز افزود: این مراسم روز چهارشنبه همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان واقع در خیابان دهم فروردین، کوچه حنا برگزار خواهد شد.


مسئول دبیرخانه ملی همکلاسی آسمانی اظهار داشت: روز پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) شاهد حضور پرشور دانش آموزان در مراسم تشییع و تدفین این لاله زهرایی در گلزار شهدای نعیم آباد خواهیم بود و دانش آموزان به یاد همکلاسی آسمانی شان در مسیر موکب، برپا خواهند کرد.


میرشریف به مراسم گرامیداشت شهید حسن یاوری اشاره کرد و گفت: بعد از مراسم خاکسپاری، مراسمی را به یاد و نام این شهید عزیز برگزار خواهیم کرد.


گفتنی است دبیرخانه ملی همکلاسی آسمانی در سال ۹۵ در یزد شکل گرفت که از بین هفت هزار پرونده شهدای دانش‌آموز کشور که جمع‌آوری شده است، ۳۰۰ پرونده از شهدای دانش‌آموز استان مورد سرگذشت پژوهی قرار گرفته است.


شهید حسن یاوری در سن ۱۵ سالگی در سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر در منطقه شرق دجله به شهادت رسید که بعد از ۳۷ سال چشم انتظاری پیکر مطهرش به ایران بازگشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار