معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد: اتفاقات بسیار خوبی در استان در دو سه سال اخیر در حوزه زیرساخت‌های راه، راه آهن، گاز، انرژی و آب افتاده است.
کد خبر: ۹۹۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰ 28 September 2021

محسن صادقیان در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، گفت: با مدیریت خوب در دو سه سال اخیر شاهد تغییرات مثبتی در سازمان هستیم و استاندار و معاونان استاندار از فعالیت‌های انجام شده در سازمان همیاری شهرداری‌های استان رضایت دارند.ساخت ۴۵۰ کیلومتر راه آهن در استان یزد


وی ادامه داد: امیدواریم با حضور مدیریت جدید در سازمان همیاری شهرداری‌های استان از همه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های سازمان در مسیر توسعه و آبادانی استان به نحو مطلوب استفاده شود.


صادقیان تصریح کرد: مدیرعامل جدید می‌تواند با سابقه بسیار خوب مدیریتی تعامل خوبی بین مسئولان استان با سازمان همیاری شهرداری‌های استان برقرار کند و شاهد این مهم در طرح اقدام ملی مسکن که سازمان در اجرای آن مشارکت دارد، هستیم.


معاون عمرانی استاندار افزود: اتفاقات بسیار خوبی در استان در دو سه سال اخیر در حوزه زیرساخت‌های راه، راه آهن، گاز، انرژی و آب افتاده است و گازرسانی به ۴۵۰ صنعت استان آغاز شده که تا دو سال آینده به پایان می‌رسد. صنعت استان یزد، صنعت سبزی خواهد بود که سوخت آن فقط با گاز انجام می‌شود.


وی اظهار داشت: در استان از ابتدای انقلاب تا سال ۱۳۹۴ بالغ بر ۴۰۰ کیلومتر راه‌آهن ایجاد شده بود که در بازه زمانی ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۰ به ویژه در سه سال اخیر ۴۵۰ کیلومتر راه‌آهن، معادل همه سال‌های قبل ایجاد شده است.

 

شهردار یزد و مدیرعامل سابق سازمان همیاری شهرداری‌های استان نیز در این مراسم گفت: مسئولیت‌ها همه برای خدمت به مردم است و آن‌ها باید طعم شیرین خدمت را بچشند.

 

ابوالقاسم محی الدین، سازمان همیاری را بازوی توانمند اجرایی برای مجموعه شهرداری یزد عنوان کرد و افزود: شهرداری این آمادگی را دارد که طرح های مهم شهر را به سازمان همیاری واگذار کند تا یک کار ویژه در حوزه عمران شهری در یزد اتفاق افتد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار