مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به فعالیت‌های کانون‌های مساجد در بخش‌های فرهنگی، هنری و ورزشی گفت: کانون‌های مساجد ظرفیت‌های مناسبی برای همگانی کردن ورزش و ایجاد نشاط در جامعه هستند.
کد خبر: ۹۹۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶ 14 September 2021

مسعود شریعتی در دیدار با حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد گفت: جذب جوانان و نوجوانان به عنوان یکی از مهمترین ماموریت‌های کانون‌های مساجد است که امیدواریم با اجرای طرح‌هایی مانند طرح طراوت به خوبی بتوانند در این مسیر گام بردارند.کانون‌های مساجد، ظرفیتی مناسب برای همگانی کردن ورزش

 

وی افزود: در دوره‌های مختلف شاهد نقش موثر مسجد در جامعه بوده ایم به نحوی که از زمان انقلاب و همچنین هشت سال دفاع مقدس این نقش را در چامعه پررنگ دیده ایم، ولی متاسفانه امروز کمتر به این مکان مقدس توجه داریم.

 

مدیر کل ورزش و جوانان تصریح کرد: امروز باید با ایجاد محتوا و ارائه به جامعه و همچنین برنامه ریزی در جهت ایجاد نشاط و شادابی و همچنین افزایش روح مساجد در جامعه در جهت احیای این کارکرد‌ها گام برداریم.

 

شریعتی اظهار داشت: اجرای برنامه‌های مختلفی از جمله استعدادیابی در سال‌های ۹۷ و سال ۹۸ برای نوجوانان زیر ۱۴ سال در بیش از ۹۰ رشته ورزشی و با حضور بیش از ۵۰ هزار نفر به عنوان گامی در جهت همگانی کردن ورزش بوده است که توسط این اداره کل انجام شده است.

 

وی ادامه داد: کانون‌های مساجد به عنوان یکی از مکان‌هایی هستند که می‌تواند با تفاهم نامه با هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در جهت استعدادیابی و جذب جوانان و نوجوانان حرکت کند.

 

شریعتی تأکید کرد: ما پنج سال متوالی توانستیم در بخش ورزش‌های همگانی در سطح کشور رتبه اول را کسب کنیم که امیدواریم در این مسیر بتوانیم اهداف خود را دنبال کنیم.

 

مدیر کل ورزش و جوانان افزود: ما ۷۵ ثمن جوانان و داطلبانه داریم که می‌توانیم با همکاری با کانون‌های مساجد این ثمن‌ها را نیز فعال‌تر کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار