فرماندار اردکان گفت: بیشترین و اصلی ترین مطالبه مردم این شهرستان درحوزه مسکن ، زمین و راه است .
کد خبر: ۹۹۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷ 13 September 2021

 

به گزارش «تابناک یزد»، مصطفی پوردهقان‌اردکان روز دوشنبه در مراسم معارفه رییس جدید راه و شهرسازی شهرستان افزود: تخصص و تعهد، از الزامات پذیرش مسئولیت در نظام ماست.

وی اضافه کرد: انتظار داریم اداره کل راه و شهرسازی با توان بالا نسبت به پیگیری خواسته‌های ضروری مردم در این حوزه اقدام عاجل نمایند.

فرماندار اردکان با اشاره به آغاز ساخت ۲۵۶ واحد مسکونی جدید در اردکان در قالب طرح اقدام ملی افزود: در این حوزه نیاز به تلاش و پیگیری مضاعف جهت تسریع در تکمیل منازل مسکونی داریم.

مصطفی پوردهقان اردکان اظهار داشت: برای توسعه شهر اردکان که بیش از ۸۵ درصد از جمعیت شهرستان را در برمی‌گیرد؛ طرح الحاق ۶۷ هکتار از اراضی در قسمت‌های شرقی و غربی اردکان مطرح‌شده که انتظار می‌رود مورد موافقت قرار گیرد.

وی ادامه داد: طرح ساخت سالانه یک‌میلیون مسکن در کشور که از سوی دولت سیزدهم وعده داده‌شده در کنار وجود قانون جهش تولید مسکن، در صورت اجرایی‌شدن می‌تواند اقدامی ماندگار و کم‌سابقه در تاریخ کشور رقم بزند.

فرماندار اردکان در پایان با قدردانی از تلاش‌های 'جواد مظلومی' و 'خانم رفیعی' رییس و سرپرست پیشین اداره راه و شهرسازی اردکان، اظهار امیدواری کرد 'محمدرضا اولیا' با توجه به سوابق ارزنده خود در حوزه شهرسازی در شهرداری اردکان، بتواند مدیر موفقی در راه و شهرسازی اردکان باشد.

این نشست با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران مرتبط شهرستانی، صبح امروز در دفتر فرماندار اردکان برگزار شد.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اردکان که مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد، متشکل از شهرهای عقدا، خرانق، احمدآباد و اردکان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار