نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسیدگی به مناطق محروم در اولویت کارهای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قرار دارد، گفت: پیشرفت کشور باید مبتنی بر توسعه متوازن و عدالت اجتماعی برنامه ریزی شده باشد.
کد خبر: ۹۹۱۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷ 06 September 2021

محمدصالح جوکار روز دوشنبه در دیدار با رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان با بیان اینکه کشور با رشد و توسعه نامتوازن زیادی روبروست ،افزود: در حالی برخی نقاط ایران با محرومیت‌های بسیار جدی و عجیبی روبروست که برخی مناطق با پیشرفت و توسعه همراه است .

به گفته وی در حوزه اشتغال هم برخی نقاط ایران با مشکل بیکاری روبروست و در برخی نقاط هم مشکلی در این زمینه وجود ندارد، همه این موارد ناشی از توسعه نامتوازن، ضعف برنامه ریزی ها و تصمیم گیری هاست.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد تصریح کرد: البته در مناطق برخوردار هم چالش هایی وجود دارد که نباید نسبت به آن غفلت کرد، چرا که در صورت غفلت، مشکل به بحران اجتماعی تبدیل می‌شود.

جوکار با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) می‌تواند نسبت به جبران برخی محرومیت‌ها اقدام کند، گفت: تاکنون هم اقدام های بسیاری در این حوزه انجام شد ، انتظار می‌رود این مشکل نیز رفع شود.

جوکار یادآور شد: امروز مردم با مشکل هایی روبروند که عمدتا در حوزه اقتصادی و معیشتی است و بیشتر هم افرادی گرفتار مشکل هستند که در متن انقلاب بودند و برای آن زحمت و تلاش زیادی کشیدند.

وی با بیان اینکه کار ستاد اجرایی فرمان امام امت بسیار خداپسندانه و مطلوب است ،ادامه داد: دولت‌ها یک سری وظایف ذاتی دارند باید انجام دهند و ان شاءالله در دوره ریاست جمهوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی توجه به انجام این وظایف نسبت به دوره قبلی افزایش یابد.

این نماینده استان یزد در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: به هر حال بحث انقلاب و نظام مطرح است ،همه وظیفه دارند زمینه حراست و حفاظت از نظام را انجام دهند، قطعا هرچه مردم رضایت بیشتری داشته باشند، در این مسیر می‌توان بهتر عمل کرد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و ۱۱ شهرستان چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار