رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاتم: خوشبختانه تاکنون با تزریق واکسن هیچ عارضه شدید در افراد و فوتی نداشته ایم.
کد خبر: ۹۸۸۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸ 25 August 2021

به گزارش تابناک یزد، مهدی پوررضایی گفت:: در شهرستان خاتم ١٧ هزار نفر واکسن زده اند که ١٢ هزار و ۴٠٠ نفر دوز اول و چهار هزارو ٨٠٠ نفر دوز دوم واکسن را دریافت کرده اند.مردم به شایعات منفی تزریق واکسن توجه نکنند
پور رضایی با بیان اینکه شهرستان خاتم جایگاه دوم را در پوشش نوبت اول واکسیناسیون در استان داراست افزود: ٧٠ درصد افراد بالای ۴٠ سال واکسیناسیون شدند و از مردم درخواست دارم به شایعات منفی تزریق واکسن توجه نکنند خوشبختانه تاکنون با تزریق واکسن هیچ یک از افراد عارضه شدید و فوتی نداشته ایم.
وی ادامه داد: طبق آخرین آمار مبتلایان به کرونا ٢٢ هزار نفر نمونه گیری شده است چهار هزار ۶۵٠ نفر تست مثبت شدند که ۵٧۵ نفر کودک و نوجوان و ۶۶۶ نفر بستری مثبت بودند با میانگین سنی ٣٨ سال که نشان می‌دهد گروه سنی مبتلایان میانسال جوان هستند.
پور رضایی افزود: در هفته سوم تیرماه که نقطه اوج کرونا ویروس بود ٢١٢ نفر نفر مبتلا شدند که طی هفته گذشته آمار به ١۵٣ نفر رسید آمار روبه کاهش است، اما نباید نسبت به رعایت دستور العمل‌های بهداشتی بیخیال شد.
وی ادامه داد: طی دو هفته گذشته روزانه حدود ٧٠ نفر که اکثرا غیر بومی هستند بستری می‌شوند و بیمارستان ظرفیت پذیرش بیمار را ندارد و از مردم می‌خواهیم همراهی و همکاری لازم را در رعایت بیش از پیش دستور العمل‌های بهداشتی و بویژه تزریق واکسن داشته باشند.
در حال حاضر در شهرستان خاتم و شهرستان مروست پنج مرکز تجمیعی تزریق واکسن فعال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار