سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد: متاسفانه یک بیمار در بافق، یک بیمار در اردکان و ۵ بیمار در شهرستان یزد به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۹۸۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱ 21 August 2021

سلمانی گفت:تاکنون بیش از ۳۵۰ هزار دوز واکسن به گروه‌های هدف در استان یزد تزریق شده است.هفت یزدی دیگر قربانی کووید ۱۹ شدند

سلمانی افزود: از ۷۸۸ نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در شبانه روز گذشته، بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ۲۴۵ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان یزد شناسایی شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد، ۴۳ نفر در بیمارستان‌های استان یزد بستری و ۲۰۲ نفر در منزل دوره نقاهت خود را طی می‌کنند.

سلمانی با اشاره به شناسایی موارد جدید بستری در بیمارستان‌های استان یزد اظهار داشت: ۲ بیمار در اشکذر،۳ بیمار در بافق، ۱بیمار در بهاباد، ۵ بیمار در تفت،۵ بیمار در خاتم، ۱۱ بیمار در مهریز، ۳ بیمار در میبد و ۱۳ بیمار در شهرستان یزد شناسایی شدند.

وی با اشاره به فوت ۷ بیمار در شبانه روز گذشته افزود: متاسفانه یک بیمار در بافق، یک بیمار در اردکان و ۵ بیمار در شهرستان یزد به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

سلمانی با اشاره به انجام واکسیناسیون در استان یزد گفت: تاکنون ۳۵۳ هزار و ۸۷۸ دوز واکسن به گروه‌های هدف تزریق شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۲۵۹ هزار و ۶۲۱ دوز واکسن در نوبت اول و ۹۴ هزار و ۲۵۷ دوز واکسن در نوبت دوم تزریق شده است.

سلمانی تصریح کرد: در حال حاضر ۷۰۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند که از این تعداد ۱۳۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه خدمات دریافت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار