رییس مجمع نمایندگان یزد در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رضا اردکانیان وزیر نیرو، برنامه‌ریزی برای جبران زیان ناشی از قطع مکرر برق به کسب و کارهای مردم را خواستار شد.
کد خبر: ۹۸۵۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹ 12 August 2021

به گزارش تابناک یزد به نقل از روابط عمومی دفتر این نماینده یزد، اشکذ و بخش ندوشن در مجلس یازدهم، محمدصالح جوکار با اشاره به افزایش دمای هوا در کشور، افزود: مردم در شرایط گرمای بسیار بالا ، با قطع مکرر برق روبرو هستند.

وی تصریح کرد: قطع برق علاوه بر اینکه گرمای هوا را به مردم تحمیل کرد، سبب شد، کسب و کار آنها و تولید کنندگان با خسارت های بسیار زیادی روبرو شود.

این نماینده استان یزد در مجلس خاطرنشان کرد: تاکنون وزارتخانه یادشده در این مورد اقدام مثبتی انجام نداد و توضیح از وزیر نیرو را خواستار هستم.

وی اظهارکرد: مردم انتظار دارند، مسوولان در درجه اول با اقدام هایی که انجام می‌دهند، مانع مشکلاتی از جمله قطع مکرر برق آن هم در تابستان باشند، در صورتی که مجبور به قطع برق هستند، اولا با برنامه دقیق زمان بندی همراه باشد و در درجه دوم هم خسارت وارده به کسب و کارهای مردم را جبران کنند.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس افزود: با این وجود وزارت نیرو نسبت به خسارت بسیاری که به تولید و کسب و کارهای عمومی مردم وارد شده است اقدام مناسبی انجام نداد، باید این موضوع حتما پیگیری شود.

استان یزد با ۱۱ شهرستان یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و چهار نماینده در مجلس یازدهم دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار