استاندار: دستورالعمل‌های جدید مقابله با کرونا تدوین شده و در نشست روز شنبه مصوب و تشدید نظارت صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۹۸۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹ 11 August 2021

طالبی در گفتگو با خبر ۲۰ یزد گفت:آمار‌هایی که در مورد درصد رعایت شیوه نامه‌ها بهداشتی در استان یزد است، باید شفاف سازی در مورد آن صورت گیرد، چرا که یزد دریکی تادوماه گذشته جز استان‌های اول در بحث رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بوده، ولی حالا چرا در یک ماه گذشته به استان آخر رعایت نکردن شیوه نامه‌ها تبدیل شده است.
طالبی گفت: در ستاد ملی کرونا مطرح شد، بیشتر استان‌ها در شیب تند کرونایی هستند، ولی خوشبختانه استان یزد به یک ثبات در آمار رسیده است که این مهم نیازمند مدیریت است در شرایط فعلی با افزایش تجمعات امیدواریم این از کنترل خارج نشود و وارد روندکاهشی ابتلا به کرونا شویم.
وی ادامه داد: نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دستورالعمل‌های جدیدی شنبه در ستاد استانی کرونا مصوب و نظارت‌ها تشدید می‌شود.
استاندار یزد گفت: در مراسم عزاداری به طور مشخص نظارت و برخورد با تخلفات دستورالعمل آن مصوب مشخص شده و بر عهده تبلیغات اسلامی است که ضمات اجرا بر عهده تبلیغات اسلامی است و برخی تخلفات مورد پیگیری قرار گرفته و با دادستان مرکز استان و فرماندارانی که تخلفات در آن شهرستان اتفاق افتاده ، هماهنگ شده تا با عوامل برخورد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار