مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی شهید قندی یزد گفت: تا رسیدن به حقیقت و تحقق عدالت سخت پیگیر رفع مشکل تیم و حضور در مرحله پلی‌آف در این دوره از رقابت ها هستیم و برای اثبات حقانیت فوتبال استان از هیچ تلاشی دریغ نمی شود.
کد خبر: ۹۸۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ 05 August 2021

رضا نارگانی در این باره افزود: پیگیری مسوولان اجرایی ، ورزشی ، هیات فوتبال و باشگاه برای رفع مشکل موجود و تبیین شفافیت موضوع در فدراسیون فوتبال ادامه دارد.

وی ادامه داد: تاکنون در این ارتباط گفت و گو با مسوولان کمیته اخلاق در مورد حکم صادره، مطالبه اصلی این موضوع است که علت صدور حکم علیه تیم فوتبال شهید قندی در لیگ دسته ۲ کشور چیست؟

این فعال رشته فوتبال یزد اظهارکرد: توقع ما ،هواداران و مسوولان اجرایی و ورزشی استان از فدراسیون و کمیته اخلاق فدراسیون این است چه کسی در این باشگاه و تیم مقصر بود که علیه آن حکم انضباطی صادر شد.

به گفته نارگانی باشگاه سال‌های گذشته و در فصل جاری لیگ ثابت کرد، فقط به دنبال اجرای مقررات و ارایه بازی‌های پاک و همراه با جوانمردی است و این مورد بارها در کشور به اثبات رسید .

وی بیان کرد: تا رسیدن به حق و حقیقت ۱۰۰ درصد در تهران با همراهی مسوولان مرتبط استان پیگیر موضوع هستیم و از حق خود و فوتبال سالم یزد کوتاهی نمی شود.

بر اساس گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال پس از اتفاق های هفته‌های پایانی لیگ دسته ۲ و پیروزی‌های پرگل در این بازی‌ها کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ۶ تیم از جمله شهید قندی را تعلیق کرد تا در خصوص تخلف تبانی و شرط بندی رسیدگی و تصمیم گیری کند.

بدین ترتیب با رای این کمیته تیم شهید قندی که پیش از این به مرحله پلی آف صعود کرد و به لیگ دسته یک راه یافته بود به لیگ دسته سه سقوط کرد و به پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی نیز محکوم شد .

این رای بدوی است و در صورت هرگونه اعتراض تیم‌ها یا اشخاص یک هفته مهلت دارند لایحه‌ دفاعیه‌ خود را به کمیته اخلاق ارسال کنند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیأت ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.


منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار