مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد: از ابتدای طرح رایگان دوگانه سوز شدن خودرو‌های عمومی تاکنون تعداد هزار و ۲۷۳ خودرو در سطح استان رایگان دوگانه سوز شدند.
کد خبر: ۹۸۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰ 01 August 2021

عبدالرضا انتظاری گفت: از ابتدای اعلام طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو‌ها تاکنون هزار و ۲۷۳ خودروی عمومی در سطح استان به صورت رایگان دوگانه سوز شدند و ۲۶۴ خودرو نیز در نوبت گاز سوز شدن قرار دارند.گازسوز شدن بیش از ۱۲۰۰ خودروی عمومی در استان یزد

 

وی افزود: طی پیگیری‌های بعمل آمده در حال حاضر تعداد ۶ کارگاه فعال در زمینه دوگانه سوز کردن و نصب کیت بر روی خودرو‌های عمومی در سطح استان فعالیت می‌کنند.

 

مدیر منطقه یزد تصریح کرد: متقاضیان باید برای ثبت نام به سامانه اطلاعات جامع خودرو‌های دوگانه سوز کشور به آدرس تارنمای gcr.niopdc.ir مراجعه و نسبت به ثبت کدملی، شماره تلفن همراه و سایر مشخصات خود و مشخص کردن نزدیک‌ترین کارگاه و زمان مراجعه خود در این سامانه اقدام کنند.

 

انتظاری ادامه داد: در حال حاضر توزیع گاز طبیعی سی ان جی در سطح منطقه یزد از طریق ۴۷ باب جایگاه فعال صورت می‌پذیرد.


ویبر لزوم نگاه ویژه درباره رشد و توسعه این صنعت توسط مسئولان تأکید کرد و اظهار داشت: این سوخت هم از نظر اقتصادی و مقرون به صرفه بودن و هم از نظر کاهش آلودگی هوا و ایجاد هوای پاک نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار