تربیت دینی دانش آموزان مهمترین هدف برگزاری این جشنواره است.
کد خبر: ۹۷۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲ 14 July 2021

رییس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) استان یزد در نشست ستاد مهدوی گفت: جشنواره تعلیم و تربیت مهدوی از جمله جشنواره‌های ملی مهدوی است که از پانزدهم شعبان امسال آغاز و تا نیمه شعبان پیش رو ادامه خواهد داشت.برگزاری جشنواره تعلیم و تربیت مهدوی در یزد
رستگاری کمک به دستگاه اصلی تعلیم و تربیت کشور در تربیت دینی دانش آموزان، شناسایی نقاط ضعف آموزش قرآن و عترت در کتب درسی و ارائه راهکار برای رفع آن و احصاء تجربیات، ایده‌ها و راهکار‌ها برای ارتقاء آموزش مفاهیم مهدوی به دانش آموزان را از مهمترین اهداف این جشنواره یاد کرد.
وی ارائه مقالات با سیمای مهدویت در برنامه‌های آموزش و پرورش و ارائه طرح نامه درسی با محوریت آشنایی دانش آموزان با موضوع مهدویت را از محور‌های این جشنواره دانست.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این نشست با اشاره به اهمیت آشنایی دانش آموزان با مفاهیم انتظار و مهدویت گفت: این جشنواره می‌تواند در شناسایی هر نوع اثری که بتواند دانش و فهم نسل جدید کشور را بالا ببرد موثر باشد. 
آیت الله ناصری افزود: در برگزاری این جشنواره باید کوشید به آثاری دست یابیم که بتواند کمک کار آموزش کشور در ارتقاء آموزش‌های دینی مذهبی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار