مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد: در سه ماهه اول سالجاری به بیش از ۴۸۰ شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۵ رسیدگی شد.
کد خبر: ۹۷۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲ 11 July 2021

محمدرضا پاکدل با اشاره به این که سامانه ۱۹۵ آماده دریافت شکایت شهروندان در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات است، هدف از راه‌اندازی این سامانه را افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت‌های مردمی در حوزه‌های تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات پستی و دفاتر پیشخوان عنوان کرد.


وی با بیان این که صد درصد شکایت‌های ثبت شده توسط مشترکان استان یزد در سامانه مورد بررسی قرار گرفته است، میانگین زمان رسیدگی اپراتور‌ها به شکایات دریافتی را کمتر از سه روز کاری عنوان کرد.


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: در بهار سال جاری از ۴۸۹ مورد شکایت ثبت شده استان یزد در سامانه، تعداد ۳۶۲ مورد در حوزه سرویس‌های اینترنت ارائه شده توسط اپراتور‌های تلفن همراه و FCP‌ها شامل: بسته‌های اینترنتی، عدم اطلاع مشترکین از فعال‌سازی بسته، کیفیت سرویس و سرعت پایین ارسال و دریافت دیتا، همچنین ۵۹ مورد مربوط به عدم پوشش کامل تلفن همراه، ۴۶ مورد تلفن ثابت، ۱۷ مورد خدمات پستی و ۴ مورد دفاتر پیشخوان بوده است که با پیگیری انجام شده و همکاری اپراتور‌ها به شکایات رسیدگی شده است.


وی افزود: به منظور خدمات‌رسانی و پاسخگوئی بهتر، مشترکین اپراتور‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات در صورت مشاهده مغایرت در سرویس خریداری شده با اطلاعات موجود در این بخش (سرعت و حجم تعریف شده، هزینه‌های پرداخت شده و …)، با مراجعه به سایت https://۱۹۵.cra.ir یا صندوق پستی ۱۹۵-۱۶۳۱۵ یا تلفن گویای ۱۹۵ شکایت‌های خود را ثبت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
آخرین اخبار
پرطرفدارترین عناوین