جانشین انتظامی مهریز از دستگیری کوله بری با ۱٠ کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: جاساز تریاک در پوشاک نوزاد، صنایع دستی و خشکبار از جمله شیوه های حمل مواد مخدر است که همگی در دام پلیس افتاده است.
کد خبر: ۹۷۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵ 11 July 2021

سرهنگ رضا عارفی‌فر در این خصوص اظهار کرد: ظهر امروز هنگام کنترل محورهای فرعی متوجه تردد دو قاچاقچی کوله باری موادمخدر شدند.

وی هوشیاری پلیس در این حوزه را حائز اهمیت دانست و افزود: با دستگیری این دو قاچاقچی مقدار ۱۰ کیلوگرم تریاک از کوله آنها کشف و ضبط شد.

جانشین انتظامی شهرستان مهریز گفت: این قاچاقچیان، با هدف حمل مواد مخدر به صورت کوله بری و خروج از محورهای فرعی به استان یزد وارد کند که توسط ماموران پلیس دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان امروزه برای حمل مواد مخدر به خصوص تریاک از روش‌های مختلفی برای جا به جایی استفاده می کنند.

سرهنگ عارفی‌فر تصریح کرد: جاسازی کردن مواد مخدر در وسایل مختلفی همچون پوشاک، صنایع دستی، خشکبار، وسایل همراه کودک، لوازم آرایشی و غیره از جمله شگردهای آنها در سالیان اخیر بوده که در مواجه با تجهیزات کنترلی و تخصص ماموران گمرک ناکام مانده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون روش جدید حمل تریاک از طریق جایگزاری در کوله ها شایع شده که با تدبیر نیروهای گشت پلیس این امر نیز غیر ممکن است.

منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار