رئیس جمعیت هلال احمر یزد: ۷۰ بسته غذایی در قالب طرح فرشتگان رحمت با هدف کمک به نیازمندان به پشتیبانی خیرین و اعضا خانه هلال مسجد حضرت جواد الائمه این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۵۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵ 13 April 2021

 

 وهاب نخل بند یزدی با اشاره به اهمیت احسان، نیکوکاری و کمک به اقشار ضعیف جامعه گفت: احسان و نیکوکاری مظهر انسانیت و صفت زیبای نوع دوستی و فرصتی مناسب برای دستگیری از نیازمندان است.توزیع ۷۰ بسته غذایی در قالب طرح فرشتگان رحمت در یزد

وی افزود: طرح ملی فرشتگان رحمت با همت خیرین و اعضا خانه هلال مسجد حضرت جواد الائمه اجرا و در قالب آن سبد‌های غذایی با پشتیبانی خیرین این شهرستان به نیازمندان اهدا می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد تصریح کرد: در مرحله اول اجرای این طرح ملی، خیرین این خانه هلال ۷۰ سبد غذایی شامل ۱۰ قلم کالای اساسی به ارزش هر بسته به ارزش ۴۳۰ هزار تومان و در مجموع ۳۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بین مددجویان در این طرح توزیع کردند.

انجام خدمات درمانی در قالب طرح کاروان سلامت به روستای صالح آباد

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تفت اظهار داشت: با هماهنگی‌های قبلی با دهیار روستای صالح آباد از بخش مرکزی شهرستان تفت و دعوت از تیم پزشکی کاروان سلامت شهرستان متشکل از پزشک عمومی، پیراپزشک، روانشناس، تکنسین دارویی و مربی آموزشی به منظور ارائه خدمات بشردوستانه به صورت کاملا داوطلبانه به روستای صالح آباد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اعزام شدند.

 

سید قاسم گلشن با بیان اینکه تیم پزشکی داوطلب این جمعیت در پایان فعالیت خود در مجموع بیش از ۵۰ نفر از مردم روستا را به صورت رایگان خدمات پزشکی شامل ویزیت رایگان، تست فشارخون و قند خون، اندازه گیری قد و وزن و دارو اهدا کردند، افزود: بسته‌های بهداشتی شامل محلول ضد عفونی کننده و ماسک نیز بین مردم روستا توسط تیم کاروان سلامت هلال احمر توزیع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار