اسحاق جهانگیری:
معاون‌اول رئیس‌جمهور گفت: تلاش می‌کنیم واکسن‌های تولید داخل را سریع‌تر به نتیجه برسانیم و در ماه‌های آینده آن‌چنان تعداد واکسیناسیون زیاد خواهد بود که ظرف مدت کوتاهی تمام کشور را واکسینه می‌کنیم.
کد خبر: ۹۴۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶ 07 March 2021

 

 اسحاق جهانگیری در حاشیه ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد اظهار داشت: کرونا پدیده‌ای است که همه دنیا درگیر آن است و باید به مصوبات ستاد کرونا توجه کامل داشته باشیم؛ سلامت مردم مسئله اصلی است و تبعات اقتصادی در مرحله بعد قرار دارد.

وی تصریح کرد: بین سلامت و تبعات اقتصادی اگر ناچار باشیم که انتخاب کنیم باید ابتدا به سلامت مردم توجه کنیم؛ دولت با تمام توان در زمینه تولید و واردات واکسن مورد تأیید وزارت بهداشت تلاش می‌کند.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: تلاش می‌کنیم که واکسن‌های تولید داخل را سریع‌تر به نتیجه برسانیم و ان‌شاءالله در ماه‌های آینده آن‌چنان تعداد واکسیناسیون زیاد خواهد بود که ظرف مدت کوتاهی تمام کشور را واکسینه می‌کنیم.

جهانگیری خاطرنشان کرد: در ارتباط با ثبت جهانی یزد باید دقت بسیار زیادی داشته باشیم چرا که مهمترین دستاورد میراثی کشور، ثبت جهانی بافت تاریخی یزد است و ایرانیان به این موضوع افتخار زیادی می‌کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار