مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: اوقاف با در اختیار داشتن منابع درآمدی از محل موقوفات و امامزادگان ظرفیت بالایی برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دارد.
کد خبر: ۹۴۵۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹ 03 March 2021

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدکاظم موسوی متقی، نشست مشترک با امام جمعه اردکان با بیان اینکه سازمان اوقاف با در اختیار داشتن منابع درآمدی از محل موقوفات و امامزادگان ظرفیت بالایی برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دارد، اظهار داشت: به لطف خداوند نگاه به سازمان اوقاف هم در دهه اخیر تغییر کرده است.

وی افزود: درزمینه بهره‌وری از موقوفات اقدامات بسیار خوبی انجام‌شده است که علاوه بر اجرای نیت واقف روش اجرا تغییر یافته است تا افراد بیشتری از جامعه و نیازمندان واقعی از این موقوفات بهره‌مند شوند.

وی اظهار داشت: در موضوع امامزادگان و در راستای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری برای تبدیل امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب فرهنگی سند و چشم‌اندازی تنظیم‌شده است تا ضمن درآمدزایی هر چه بیشتر خدمات اجتماعی مختلف وقف در جامعه گسترده‌تر شود و مردم این خدمات را احساس کنند.

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور، گفت: در این مدت بالغ بر یک و نیم میلیون بسته معیشتی از سوی اوقاف در سطح کشور و در بین اقشار مختلف آسیب دیدگان از شیوع این بیماری توزیع شده است.

وی گفت: امیدواریم که با همکاری همه مسئولین شهرستان اردکان خدمات اوقاف در سطح شهرستان روز به روز افزایش یابد و زمینه بهره‌مندی هر چه بیشتر مردم از این خدمات فراهم شود.

انتهای پیام

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار