رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد با اشاره به برخی از شکایت‌های مردمی از فعالیت موسسات حقوقی گفت: فعالیت و قرادادهای موسسات باید مورد رصد و نظارت قرار گیرد.
کد خبر: ۹۴۵۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ 03 March 2021

 

 مجید فرهمندزاده در نشست با رئیس کانون وکلای دادگستری استان با بیان اینکه بعضا گزارشاتی از سودجویی برخی از افراد به عنوان وکیل به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان ارسال می‌شود اظهار داشت: این افراد با استفاده از نا آگاهی مردم در قالب موسسات حقوقی به ارائه خدمات حقوقی و قضائی اقدام می‌کنند که مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

وی افزود: این موسسات وقتی در دادگاه با مشکل روبرو می‌شوند در اقدامی خلاف واقع با پا در میانی یا مشارکت برخی از وکلا سعی در جلب رضایت شاکی و رفع اتهام از خود می‌کنند.

فرهمندزاده با تاکید بر لزوم رصد و نظارت بر فعالیت‌ها و قراردادهای موسسات حقوقی ادامه داد: کانون وکلای دادگستری باید مانع از مشارکت و فعالیت وکلا در اینگونه موسسات شود.

وی بیان کرد: تنظیم وکالت نامه به صورت سفید از دیگر چالش‌هایی است که در حوزه فعالیت وکلا دیده می‌شود که کانون باید به صورت جدی به این حوزه ورود کند.

فرهمندزاده از ارائه وکالت تضمینی به عنوان یکی دیگر از چالش‌های این حوزه یاد کرد و افزود: تنظیم قرارداد در قالب وکالت تضمینی پرونده‌هایی را در محاکم استان ایجاد کرده است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار