مدیرکل بنیاد شهید استان یزد گفت: در جهت زنده‌نگهداشتن یاد و خاطره شهدا فعالیت‌های بسیاری انجام شده است و به تعداد ۱۶۵۰ شهید شهرستان یزد نهال کاشته می‌شود.
کد خبر: ۹۴۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸ 01 March 2021

حجت‌الاسلام عباس زارع در شورای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت اظهار داشت: ما موظف هستیم میراث ایثار و شهادت را به نسل جوان انتقال بدهیم و در خصوص پراکنده نمودن ایثار و شهادت در جامعه خدمت‌رسانی کنیم.

وی گفت: خوشبختانه کنگره شهدای یزد تجربه خوبی بود که به واسطه برگزاری آن فعالیت‌های بی‌نظیری در کشور و استان اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد شهید استان یزد تصریح کرد: کشور ما دارای 17 هزار بانوی شهید و آزاده است و سهم استان 22 بانوی جانباز و 26 شهیده است.

زارع با بیان اینکه فعالیت‌های متنوعی توسط بنیاد شهید در طول سال به خصوص در ایام دهه فجر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد بیان کرد: رونمایی از کتاب وصیت نامه شهدا در یک جلد هزار صفحه‌ای، گلباران قبور شهدا، تجلیل از جانبازان نخاعی با حضور مسئولان از فعالیت‌ها بوده است.

وی گفت: برگزاری یادواره شهدا، راهیان نور مجازی با حضور 160 هزار کاربر انجام شد، تجلیل از برگزیدگان قرآنی بنیاد شهید و برپایی یادواره شهدای گمنام از جمله اقدامات بنیاد شهید استان در طول سال بود.

مدیرکل بنیاد شهید استان یزد افزود: از سه هزار و 600 خانواده شهید، والدین، همسران و فرزندان شهدا و جانباز دیدار صورت گرفت و تا پایان کنگره با پشتکار بسیجیان به 8000 بازدید می‌رسد.

زارع خاطر نشان کرد: 2200 وصیت نامه شهید، 3600 قطعه عکس پرسنلی، 22 هزار 500 عکس شهدا در جمع‌های خانواده و جبهه جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار