وزیر صنعت:
معدن و تجارت با بیان اینکه ۶هزار معدن تا پایان سال به سرمایه‌گذاران متعهد تحویل می‌شود، گفت: باید به‌سمت ایجاد کسب‌وکار در روستاهای کم‌برخوردار باشیم.
کد خبر: ۹۴۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴ 22 February 2021

 علیرضا رزم‌حسینی در مراسم کلنگ‌زنی مرکز جامع سلامت روستایی سبزدشت شهرستان بافق با قدردانی از خیّر این پروژه اظهار داشت: هر جایی تولید باشد آبادانی هم هست، تمام امکانات برق, گاز, آب و تلفن در این مناطق وجود دارد ولی کسب‌وکار نیست.

وی گفت: چیزی که امروز باید به‌دنبال آن باشیم ایجاد کسب‌وکار در روستاها و شهرستان‌های دورافتاده و کم‌برخوردار است تا از مهاجرت جلوگیری شود.

وزیر صمت افزود: احداث این مجموعه بهداشتی و درمانی هم در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی معادن انجام شده است و سرمایه‌گذار معدن این منطقه، اقدام به احداث مرکز درمانی کرده است.

رزم‌حسینی بیان کرد: بهاباد و بافق یک منطقه معدن‌خیز است و شاید آب کم داشته باشد ولی معادن سنگی دارد که با اکتشاف, استخراج و تولید می‌تواند کسب‌وکار روستا و درآمد منطقه را افزایش دهد.

وی با اشاره به گمرکات, صادرات, واردات و ترخیص کالا یادآور شد: صنعت, معدن و تجارت حدود 40 درصد اقتصاد کشور را تشکیل می‌دهد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: در حوزه صنایع، معادن، تجارت و بازار برنامه‌هایی برای رشد اقتصادی داریم و در حوزه معدن قرار است با آزادسازی معادن ظرف دو هفته آینده، بین 5 تا 6 هزار معدن در اختیار سرمایه‌گذاران متعهد قرار گیرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار