مدیرعامل ایمیدرو:
مدیرعامل ایمیدرو با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در بخش تجهیز و راه‌اندازی معدن و تولید کنسانتره ۸۰۰ هزار تنی در استان یزد آغاز شده، گفت: رویکرد وزارت صمت حمایت و رفع نگرانی سرمایه‌گذاران است.
کد خبر: ۹۴۲۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ 22 February 2021

وجیه‌اله جعفری در حاشیه سفر وزیر صمت به استان یزد اظهار داشت: در هر خطه‌ای به دنبال ایجاد سرمایه‌گذاری و توسعه هستیم.

وی تصریح کرد: در این زمینه از سرمایه‌گذاری‌هایی که صورت می‌گیرد و می‌تواند در توسعه بخش‌های مختلف تاثیرگذار باشد حمایت لازم از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: در مجموعه مهدی‌آباد سرمایه‌گذاری که در بخش تجهیز و راه‌اندازی معدن و تولید کنسانتره 800 هزار تنی شروع شده قطعا پروژه‌ای بسیار بزرگ است.

جعفری خاطرنشان کرد: در کنار آن واحد کنسانتره که در دو فاز افتتاح می‌شود، تلاش ما بر این است که تعهد ایمیدرو برنامه‌ریزی و انجام شود و در ارتباط با مباحث مطرح شده در این سفر هم نشست اختصاصی برگزار و مباحث مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

مدیرعامل ایمیدرو بر ضرورت رفع دغدغه و نگرانی سرمایه‌گذاران تاکید کرد و افزود: در این زمینه حمایت‌های لازم از بخش خصوصی انجام می‌شود تا آنها بتوانند به صورت حساب شده و بدون نگرانی وارد سرمایه‌گذاری شوند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: امروز ما در منطقه شهرستان بافق از پروژه‌های مختلفی بازدید داشتیم؛ این پروژه‌ها همه به دنبال توسعه اشتغال در منطقه شهرستان بافق را بیشتر کنند.

جعفری گفت: دیدگاه وزارت صمت بر این است که این توسعه‌ها سبب ایجاد رفاه برای مردم و تامین شغل پایدار برای آنها به ویژه برای جوانان باشد و دغدغه اصلی جامعه در این زمینه برطرف شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار