آیت الله مدرسی: کشور نیازمند رئیس جمهور متدین، شجاع و صبور است
آیت الله مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه کشور نیازمند رئیس جمهور متدین، شجاع و صبور است، گفت: گرانی‌های افسارگسیخته فشار زیادی به مردم وارد کرده است.
کد خبر: ۹۴۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ 17 February 2021


آیت الله سیدمحمدکاظم مدرسی در دیدار با رستم قاسمی معاون سپاه قدس و وزیر پیشین نفت جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اظهار داشت: انتخابات 1400 اهمیت بسیار زیادی دارد و باید برای جلب مشارکت حداکثری مردم تلاش کرد.
وی با بیان اینکه کشور نیازمند مدیران شجاع، صبور و متدین است خاطرنشان کرد: این سه ویژگی باید توام با هم باشد و رئیس جمهور آینده ما دارای چنین شاخصه‌هایی باشد.
امام جمعه بخش مرکزی یزد تصریح کرد: این که مقام معظم رهبری می‌فرمایند ما دولت جوان انقلابی می‌خواهیم به معنای همین ویژگی‌هاست؛ چرا که وضعیت کشور ما در چنین شرایطی خاص و مهم است.
مدرسی با انتقاد از گرانی‌های افسار گسیخته‌ای که این روزها در کشور وجود دارد خاطرنشان کرد: متاسفانه ارزش پول ملی کشور به شدت کاهش پیدا کرده و مردم با فشارها و سختی‌های زیادی روبرو شده‌اند.
رئیس حوزه علمیه مدینه العلم الکاظمیه تصریح کرد: امروزه هزینه‌های مردم در کشور با دلار است ولی درآمدهای آنها با ریال است و عدم توازن در این حوزه سبب شده که قدرت اقتصادی جامعه به شدت کاهش پیدا کند.
وی خاطرنشان کرد: اگر سه ویژگی مطرح شده در دولت آینده وجود داشته باشد، بسیاری از فشارهایی که امروز در جامعه وجود دارد کاسته و بخش مهمی از مشکلات برطرف می‌شود.
متاسفانه در طول یک سال گذشته مثل کرونا، تحریم و سوء مدیریت را در کشور داشتیم و این سه مشکل سبب شد که مشکلات بسیاری به وجود آید در حالی که اگر سوء مدیریت نبود، بسیاری از مشکلاتی که در این یک سال شاهد بودیم به وجود نمی‌آمد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار