به دنبال شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی، کادر هنرستان دخترانه هنرهای تجسمی شفق اردکان، پس از آموزش رشته‌های هنری به صورت مجازی، نمایشگاهی را از آثار دانش‌آموزان خود در این آموزشگاه برپا کردند.
کد خبر: ۹۴۱۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶ 17 February 2021

«نسرین سالک» مدیر این هنرستان راجع به این نمایشگاه گفت: هنرآموزان این آموزشگاه در سال تحصیلی جاری با توجه به اوج گیری کرونا و مجازی شدن کلاس‌ها، آموزش‌های خود در رشته‌های هنری را در شرایط سختی فرا گرفتند.

وی تصریح کرد: آموزش مجازی دارای دشواری‌ها و سختی‌های خاص خود است و دشواری‌ها برای معلمان رشته‌های هنری مخصوصاً هنرهای تجسمی و عکاسی سختی دوچندان و مضاعف است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه با پیگیری معلمان هنرستان و تلاش‌ دانش‌آموزان‌مان توانستیم ضمن برپایی نمایشگاهی از آثار هنرجویان هنرستان در رشته‌های نقاشی، گرافیک، صنایع دستی و عکاسی، نتیجه زحمات یک ساله‌ی آنها که به صورت کاملاً مجازی سپری شده بود، را در معرض نمایش قرار دهیم.

سالک با اشاره به آغاز فعالیت ایت هنرستان در اردکان از سال ۷۷، افزود: با همه مشکلات آموزشی در شرایط کرونایی، موفق به دریافت ۵۰۰ اثر از دانش‌آموزان برای برپایی این نمایشگاه شدیم که ماحصل تلاش و پیگیری تمام همکارانمان به ویژه ۱۰ مربی این هنرستان بود.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار