فرمانده سپاه شهرستان تفت با اشاره به توزیع ۴۰۰۰ بسته فرهنگی از تهیه و انتشار ۲۸۰ دقیقه کلیپ و موشن گرافی مرتبط با شهدا خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷ 16 February 2021

سرگرد سیدمصطفی آقایی میبدی در نشست ستاد یادواره شهدای شهرستان تفت در راستای اجرای برنامه‌های دومین کنگره ملی شهدای استان یزد اظهار داشت: شب گذشته یادواره شهدای شهرستان تفت و گرامی‌داشت جاویدالثر حاج احمد متوسلیان به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های کنگره با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

وی گفت: خدمات انجام شده در این شهرستان در چهار محور محرومیت‌زدایی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی انجام شد و به نام هر شهید 40 خدمت را ارائه کردیم‌.

فرمانده سپاه شهرستان تفت بیان کرد: در طرح ارمغان سلامت توزیع 10 هزار بسته بهداشتی، در طرح نبض زندگی 40 نفر از بیماران خاص تحت پوشش  قرار گرفتند و با حمایت و همت بسیج، خیران و کمیته امداد 100 یتیم و 300 کودک در طرح محسنین حمایت شدند.

آقایی تصریح کرد: از دیگر اقدامات انجام شده در راستای کنگره شهدای استان اجرای شیفت ایثار، طرح برکت و قربانی 110 گوسفند انجام شد و در قالب بسته‌های گوشت توزیع شد.

فرمانده سپاه شهرستان تفت ادامه داد: اهدای خون و پلاسما 185 واحد خون، طرح موسم پرواز چهار زندانی غیرعمد در راستای طرح موسم پرواز آزاد شدند، 4000 بسته فرهنگی در طرح احسان فرهنگی، تهیه و انتشار 280 دقیقه کلیپ و موشن‌گرافی مرتبط با شهدا در شهرستان از دیگر فعالیت‌های شهرستان بود.

وی گفت: با 300 خانواده شهید و 2000 رزمنده شهرستان دیدار و سرکشی انجام شد، 400 جلد قرآن به مراکز فرهنگی اهدا شد، در طرح توسل شهدایی 422 ختم قرآن و در طرح یاوران عدالت 31 مورد مشاوره حقوقی ارائه شد.

سرگرد آقایی میبدی عنوان کرد: در طرح " به اسم شهید" 28 خانواده شهرستان نام فرزندان خود تازه متولد خود را با نام شهدا نامگذاری کردند، در طرح " به نشانی شهید" تمثال 315 شهید تفتی در سطح شهرستان نصب شده است، 400 جلد کتاب با موضوع شهدا به کتابخانه‌های شهرستان اهدا و 420 متر مربع از دیوارهای شهرستان به نقش شهدا مزین شده است.

وی گفت: در طرح به رسم پهلوانی 400 دست لباس ورزشی، در طرح شهد عشق 28 کمک هزینه جهیزیه و در طرح رزق شهدایی با کمک سپاه استان چندین هزار نان صلواتی توزیع شد و 400 منبر صلواتی انجام شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار