استاندار یزد گفت: درباره صدور مجوزهای لازم برای دام، طیور و آبزیان معتقدیم باید انحصاری که وجود دارد، شکسته شود تا رونق تولید داشته باشیم.
کد خبر: ۹۴۰۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳ 15 February 2021

محمدعلی طالبی در کارگروه تنظیم بازار استان یزد که با حضور رئیس سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده و مسئولان‌ استانی برگزار شد، اظهار داشت: کسانی که از حمایت‌های دولتی استفاده می‌کنند باید نسبت به تامین نیاز بازار هم توجه و تعهد داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر تولیدکننده نهاده دولتی دریافت کرده باید طبق همان میزان مرغ و تخم مرغ به بخش دولتی ارائه دهد و ما هم باید مصوباتی را ایجاد کنیم که از اتفاقات بعدی و عدم کشتار پیشگیری کند.

استاندار یزد بیان کرد: در آستانه شب عید هستیم و برای ما مهم بود واحدهای صنفی و کارگاه‌های شیرینی‌پزی شکر و روغن را داشته باشند که خوشبختانه با دستور مستقیم رئیس سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده این نگرانی شیرینی‌پزها برطرف شد.

طالبی تصریح کرد: در بحث نهاده‌های دامی و طیور که مهم‌ترین دغدغه تولید کننده‌ها تامین غذا و نهاده برای طیورشان است لازم است در اسرع وقت نهاده را دریافت کرده و دستگاه‌ها باید ساماندهی کنند که وقتی نهاده‌ها وارد بازار غیررسمی می‌شود کنترل و مراقبت شود.

وی خاطر نشان کرد: در خصوص صدور مجوزهای لازم برای دام و طیور و آبزیان معتقدیم انحصاری که وجود دارد شکسته شود تا رونق تولید داشته باشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار