نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی از ایجاد ۴۰ ایستگاه برداشت آب شرب در روستاهای مختلف شهرستان مهریز خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴ 14 February 2021

سید جلیل میرمحمدی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و گرانی قابل حل در کشور است، اظهار داشت: متاسفانه تحریم‌های ظالمانه در ایجاد این شرایط سخت اقتصادی سبب تورم و گرانی شده است اما برخی سوء مدیریت‌ها هم وجود دارد که با حل آنها بسیاری از مشکلات مردم مرتفع می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که ابعاد ترور شخصیت شهید فخری‌زاده چه بوده است گفت: متاسفانه برخی مسئولان بدون تدبیر سخنانی می‌گویند که مطابق با سیاست و مسائل امنیتی نیست.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر مسئولی حرف یا سخنی می‌گوید باید سبب رفع ابهام و روشنگری مردم شود ادامه داد: سخنان وزیر اطلاعات نه تنها سبب پاسخ‌گویی و رفع ابهامات نشد بلکه سوالات و شبهات بیشتری در اذهان ایجاد کرد.

میرمحمدی خاطر نشان کرد: قطعا در اولین فرصت که ما وزیر اطلاعات دیدار داشتم در خصوص سخنان مطرح کرده و ترور شهید فخری‌زاده پرسش کرده و به اطلاع شما می‌رسانم.

وی بیان کرد: خوشبختانه مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه نشان دادند که همچنان پای اصل نظام و انقلاب هستند، مشکلات گرانی و معیشتی مردم را دلسرد کرده که خبرنگاران می‌توانند در این شرایط سخت پیشرفت‌ها، توسعه خدمات را نشان داده و روحیه امید را درون مردم زنده نگه دارند.

وی گفت: اجرای و حرکت در جهت بیانیه گام دوم انقلاب حق ملت ایران است، مردم و مسئولان در سطح جامعه باید در جهت رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب فعالیت کنند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه موظف هستند در راستای اجرای بیانیه گام دوم حرکت کرده و از مسئولان مطالبه‌گری کنند.

میرمحمدی تصریح کرد: من وظیفه خود می‌دانم که پای درد و دل و صحبت‌های مردم حوزه انتخابیه بنشینم و سریعا مشکلات و مسائل حوزه تفت و میبد را حل کنم و مباحث و مسائل خرد و کلان مردم را پیگیری کنم.

میرمحمدی با ارائه گزارشی از پیگیری‌ها و عملکرد‌های هشت ماه گذشته در بخش تفت اظهار داشت: از معضلات اساسی در شهرستان تفت مسئله آب است، با توجه به خشک‌سالی‌های متمادی در بسیاری از روستاهای شهرستان تفت با تانک آب‌رسانی انجام می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت سه پروژه آبرسانی غدیر، سانیج و روستاهای تفت گفت: اعتبارات خوبی برای اجرای این پروژه‌ها اختصاص یافته و در آینده به اعتبارات بیشتری نیاز دارد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی افزود: پروژه‌های نیمه تمام متعددی در شهرستان تفت داشتیم که با همکاری مجموعه استان بخش زیادی را به اتمام رساندیم.

میرمحمدی بیان کرد: اکنون در شرایط بهتری نسبت به ابتدای شیوع کرونا هستیم و آمادگی بیشتر کسب کرده‌ایم، در بخش بهداشت دستگاه‌های اکسیژن‌ساز مورد نیاز بخش‌های کرونایی تامین شد و ساختمان بخش اورژانس بیمارستان تفت و داروخانه شبانه روزی راه‌اندازی شدند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به خشک‌سالی‌های پیاپی بسیاری از قنوات شهرستان تخریب شده که نیاز به بازسازی و لای ‌روبی دارد تا در بارش‌های بعدی دچار مشکلات سیل و حوادث گوناگون نشویم.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای راه‌سازی و پل توانستیم پس از سال‌ها پل نصرآباد را در طی سه ماه ساخته و افتتاح کنیم و ساخت پل علی‌آباد هم کلید خورده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار