مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به اینکه مجموعه تلویزیونی شهدای شاخص یزد در انقلاب تولید می‌شود، از تولید مستند سرگذشت ۱۴ فرمانده شهید یزد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷ 11 February 2021

احمد پهلوانیان در نشست خبری کمیته اطلاع‌رسانی کنگره چهار هزار شهید استان یزد با اشاره به اینکه کنگره شهدای استان یزد از تبلیغات محور به خدمت محور تغییر کرده اظهار داشت: زمانی که این تغییر رویکرد در آمری به وجود آید، نقش رسانه‌ها اهمیت بسیار بالایی پیدا می‌کند.

وی تولید آثار رسانه‌ای فاخر و ماندگار را از جمله برنامه‌ها و رویکردهای این کمیته دانست و گفت: سریال شهدای شاخص استان یزد در انقلاب اسلامی با محوریت سومین شهید محراب حضرت آیت‌الله صدوقی(ره) از جمله این برنامه‌ها است.

پهلوانیان با بیان اینکه از شهید صدوقی (ره) به عنوان دومین شخص موثر در شکل‌گیری انقلاب یاد می‌کنند افزود: در ماه‌های ابتدایی سال آینده این سریال آغاز به کار می‌کند و تا پایان سال 1400 هم به مرحله پخش می‌رسد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد بیان کرد: 14 مستند پرتره و شخصیت محور پیرامون 14 سردار شهید استان یزد در حال ساخت است و انشاالله آثاری تولید می‌شود که سالیان سال به عنوان آثاری فاخر از شبکه‌های ملی و استانی پخش شود.

وی مستند فاخر 40 خدمت را یکی دیگر از فعالیت‌های این کمیته دانست و بیان کرد: این مستند اقدام به نمایش خدماتی می‌کند که در طول سال‌های پس از انقلاب صورت گرفته است.

پهلوانیان با بیان اینکه در حوزه صدا تاکنون بیش از یک هزار عنوان برنامه و میان برنامه تولید و پخش شده است گفت: این برنامه‌ها فراتر از سیر معمولی است که در سالیان گذشته در صدای یزد رخ می‌داد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد خاطرنشان کرد: در حوزه سیما هم بیش از 100 عنوان برنامه تولید و پخش شده است که شامل برنامه‌های تولیدی شهرستان‌های مختلف، پخش زنده و حرکت‌هایی که تحت عنوان 40 خدمت، مواسات و کمک مومنانه رخ داده می‌شود.

پهلوانیان بیان کرد: در حوزه خبر هم پوشش تمام رخدادها و رویدادهای مرتبط با کنگره از جمله مواردی است که در این ایام مورد توجه بوده است.

وی بیان کرد: در حوزه فضای مجازی هم بیش از 100 عنوان برنامه در قالب‌های مختلف کمیک استریپ، موشن گرافیک و مواردی از این قبیل انجام شده است.

 انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار