/۴۲ سالگی انقلاب اسلامی/ امام جمعه بخش مرکزی یزد:
امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان این که راه مانده در انقلاب اسلامی بسیار زیاد است، تصریح کرد: نواقصی که در انقلاب اسلامی به چشم می‌آید بعضاً با سنگ اندازی دشمنان و سوء مدیریت‌ها همراه بوده است.
کد خبر: ۹۳۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 11 February 2021

حجت السلام «محمدکاظم مدرسی» ضمن بیان این که مناسبات ملی مانند پیروزی انقلاب فرصتی برای پرداختن به ابعاد تاریخی این حادثه و حماسه ملی است، گفت: علاوه بر این، پیروزی انقلاب یادآور چهار مقوله هندسه انقلاب اسلامی، راه رفته، راه مانده و آسیب‌ها و آفت‌های تهدیدکننده انقلاب است.

وی هندسه انقلاب اسلامی را شامل استقلال، تدین، اسلام گرایی، مبارزه با استکبار و زور و معیشت و رفاه، توجه به مستعضعفان و عدالت اجتماعی بر شمرد.

این مسئول پایبندی انقلاب به این اصول اولیه تاکنون را یادآور شد و گفت: زمانی بر ما گذشته که انتظار ناکامی ما از سوی دشمنان وجود داشت به طوری که مثلاً از ما انتظار تعطیلی سفارت فلسطین اشغالی را داشتند اما اکنون دشمن از ما می‌خواهد تا او را مورد هدف قرار ندهیم.

وی در خصوص مصادیق این مسئله به توسعه سلاح‌های دفاعی کشور و حاکم کشور نیز اشاره کرد و گفت: امروزه دشمنان دست به هم داده‌اند تا ایران و حکومت‌ها اسلامی را ساقط کنند و با وجود هزینه‌کردهای بالا این توانایی را در خود نمی‌بینند.

این مسئول با بیان این که راه مانده بسیار زیاد است، تصریح کرد: ما نتوانستیم عدالت اجتماعی را در جامعه حاکم کنیم، ما نتوانستیم اشتغال افرینی مناسبی را برای جوانان تحصیل کرده در این مرز و بوم فراهم کنیم، ما نتوانستیم شکاف بین نسلی را جبران کنیم و این نواقصی است که بعضا با سنگ اندازی دشمنان و سوء مدیریت‌ها همراه بوده است.

نائب رئیس حوزه علمیه استان با بیان این که افت‌ها و تهدیدهایی نیز برای انقلاب اسلامی وجود دارد، اظهار کرد: اگر جامعه از هویت انقلاب اسلامی دور بماند، انقلاب او در معرض فنا قرار می‌گیرد، اگر جامعه و بزرگان آن، اتحاد کلمه را از دست بدهند، قطعاًً دشمن بر ما مسلط خواهد شد.

وی اضافه کرد: اگر دین داری را فقط در میدان احساسات و عاطفه تجلی دهیم و از تعقل و تفکر دور بمانیم، قطعاً اسیب خواهیم دید.

حجت السلام مدرسی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه ما در مسیر انقلاب علم ترین، بهترین و شجاع ترین حاکم و رهبران بر انقلاب اسلامی حکم فرمایی می‌کنند و این ویژگی‌ها را در هیچ حکومتی شاهد نبوده‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار