امام جمعه یزد از مسئولان و برنامه‌ریزان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) خواست تا شهرک پوشاک را هر چه سریع‌تر در یزد راه‌اندازی کند.
کد خبر: ۹۳۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷ 09 February 2021
شهرک پوشاک در یزد سریع‌تر راه‌اندازی شود

 آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان یزد با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌هایی که ستاد اجرایی فرمان امام برای رفع مشکل اشتغال دارد اظهار داشت: طرح‌های خود را مطرح کنید تا در صورت مراجعه خیران بتوانیم آنها را به سمت اجرای طرح‌های پیشنهادی ستاد اجرایی فرمان امام هدایت کنیم.

وی افزود: یکی از طرح‌های مهمی که جای کار بسیار نه تنها در استان یزد بلکه در سطح کشور دارد و می‌تواند مشکل اشتغال را برطرف کند صنعت پوشاک است.

ناصری عنوان کرد: این طرح نیاز به وام کلان یا تجهیزات پیشرفته و مدرن چندانی ندارد و تنها با آموزش و سرمایه‌گذاری اندک و راه‌اندازی اولیه طرح می‌توان نزدیک به 10 میلیون نفر را در کشور مشغول به کار کرد.

امام جمعه یزد با بیان اینکه این طرح را می‌توان هم در شهرها و هم روستاها راه‌اندازی کرد، تصریح کرد: این طرح حتی می‌تواند مشاغلی که ضرورت ندارد زنان آن را اشغال کنند را آزاد کرده و شغلی آبرومند، همراه با آرامش در کانون گرم خانواده برای زنان ایجاد کند.

وی تاکید کرد: صنعت پوشاک ما اکنون دست کشورهای خارجی است و به دنبال آن نساجی‌ها و ریسندگی‌ها کم کم از رونق افتاده و تعطیل شده در حالی که اگر حداقل سالی 360 میلیون قطعه لباس مورد نیاز مردم کشور تامین شود و در کنار آن صادرات نیز انجام شود، از کشت پنبه تا ریسندگی و نساجی رونق می‌گیرد.

انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار