نماینده ولی فقیه در استان یزد:
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: کاهش جمعیت حربه دشمن و یک فاجعه ملی است و جامعه پزشکی باید به سهم خود نسبت به آگاه سازی خانواده‌ها در این زمینه اقدام کند.
کد خبر: ۹۳۸۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲ 08 February 2021

آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یزد، سرگروه‌های حلقه‌های صالحین و بسیجیان فعال دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به اینکه دشمنان ما به ویژه انگلیسی‌ها روی تغییر فرهنگ و تغییر سبک زندگی خانواده‌های ایرانی با هدف کاهش جمعیت کشور سرمایه گذاری کرده است، اظهار داشت: فرهنگ غلط نگهداری از برخی حیوانات نظیر سگ نیز در همین راستا نهادینه شده است.

وی عنوان کرد: اشتیاق زوج‌های جوان به فرزندآوری و جایگزین شدن حیوانات خانگی برای سرگرم کردن آنها، همان تغییر سبکی است که حربه آن توسط دشمن طراحی شده و در کشور نیز خواسته یا ناخواسته با اختصاص ارز به واردات غذای سگ و گربه، راه اندازی کلینیک‌های بزرگ برای درمان حیوانات خانگی با این فرهنگ همراهی می‌شود.

ناصری تصریح کرد: نگهداری از حیوانات خانگی و سگ گردانی علاوه بر اینکه روابط انسانی و محبت میان اعضای خانواده‌ها را کاهش می‌دهد، کاهش جمعیت و زادآوری را نیز به دنبال دارد که این یک فاجعه ملی است.

امام جمعه تأکید کرد: دشمن می‌داند که اگر کشور ما پیر شود، رشد و توسعه آن متوقف می‌شود و آنها به راحتی می‌توانند به اهداف خود دست پیدا کنند بنابراین به دنبال راه‌هایی برای جایگزین کردن فرزندآوری در خانواده‌هاست.

وی ادامه داد: نگهداری از سگ و حیوانات خانگی اکنون شاید مسئله چندان مهمی به نظر نرسد اما ظرف چند سال آینده خواهیم دید که این فرهنگ چگونه رشد عادی جمعیت کشور ما را تحت تأثیر قرار داده است.

ناصری با اشاره به گزارش‌های ارائه شده در مورد ثبت 500 هزار سقط جنین در کشور عنوان کرد: این اتفاق نیز یک فاجعه بزرگ ملی است و بسیاری از خانواده‌ها به دلیل ترس از ناتوانی در تأمین رزق و روزی مرتکب چنین عمل نادرستی می‌شوند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار