دبیر هیات والیبال یزد گفت: حریفان تیم سازمان جوانان زرتشتی این استان برای حضور در لیگ برتر قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور مشخص شدند.
کد خبر: ۹۲۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵ 03 January 2021

حسن محفوظی عصر روزیکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تیم در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال دسته اول بانوان کشور با آریا مقام پارس مشهد، سامسونگ قائمشهر و پاس گرگان هم گروه شد.

وی ادامه داد: در این مرحله هشت تیم در ۲ گروه با هم رقابت می‌کند که ۲ تیم برتر از هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه می یابد و رقابت‌های مرحله یک چهارم از اول تا سوم بهمن برگزار می‌شود که مکان برگزاری آن هنوز مشخص نیست.

این فعال ورزشی همچنین از مشخص شدن حریفان تیم والیبال شهداب جوان یزد در مسابقات زیرگروه قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور خبر داد که در گروه یک با تیم‌های فود فود مشهد، انقلاب قم، بعثت کرمانشاه، سپهر قزوین، نیروی زمینی، قزوین جوان و پرواز تبریز هم گروه شد.

محفوظی اظهار کرد: ۱۶ تیم در ۲ گروه در مرحله مقدماتی با هم رقابت می‌کند که چهار تیم برتر از هر گروه به مرحله دوم راه می یابد و با برگزاری بازی‌های حذفی، تکلیف چهار تیم مرحله نیمه نهایی مشخص و پس از آن ۲ تیم برنده در این مرحله به لیگ یک والیبال کشور صعود می‌کند.

وی تصریح کرد: زمان و مکان برگزاری مسابقات والیبال زیرگروه دسته اول کشور هنوز اعلام نشده است.

هم‌اکنون تیم‌های والیبال شهداب یزد و خاتم اردکان ۲ نماینده استان یزد در لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور حضور دارد.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار