معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش یزد گفت: ۴۳۴۲ دانش آموز این استان همچنان در زمینه سخت‌افزارهای آموزشی با مشکلاتی روبرو هستند که با تمهیدات اندیشیده شده بزودی گزارش پوشش ۱۰۰ درصدی دانش آموزان استان ارائه خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 29 December 2020

 

"حسین علی ملانوری شمس" روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا با بهره‌گیری از ترسیم اطلس یادگیری دانش آموزان که نوع نیازمندی های دانش آموزان به سخت افزارهای آموزشی را مشخص میکند به عدد ۱۴ هزار و ۵۳۰ نفر در سطح استان رسیدیم.

به گفته وی با پیگیری‌های انجام شده و استفاده از ظرفیت‌های موجود استان از جمله شورای آموزش و پرورش ،شورای شهر ، شهرداری ،خانه فرهنگ شهید صدوقی ، خیرین کمیته امداد و دیگر ارگانها، تعداد ۱۰ هزار و ۱۸۸ نفر از این دانش‌آموزان تحت پوشش قرار گرفتند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان تصریح کرد: آن دسته از دانش آموزان که به امکانات لازم برای دریافت آموزش های غیرحضوری دسترسی ندارند محتوای آموزش به صورت درسنامه و لوح های فشرده آموزشی ارسال شده است و انشالله با تامین صد درصدی سخت‌افزار، این دسته از دانش آموزان نیز بتوانند از خدمات آموزشی بهره‌مند باشند.

این مسئول، ارزش ریالی سخت افزارهای تهیه شده اعم از تبلت، تلفن همراه، تلویزیون هوشمند، دستگاه پخش سی دی و دی وی دی را حدود ۲۳۳ میلیارد ریال را برآورد کرد و از جامعه خیرین خواست برای پوشش ۱۰۰ درصدی دانش آموزان، همچنان مجموعه آموزش و پرورش استان را همراهی کنند

استان یزد بیش از ۲۶۵ هزار دانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار