فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد : توزیع ۱۱۰ سری جهیزیه، ۲ هزار بسته معیشتی و بیش از چهار هزار بسته بهداشتی از برنامه‌های یادواره شهدای یزد است.
کد خبر: ۹۲۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷ 28 December 2020

سرهنگ عباس جوکار در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت یادواره شهدای شهرستان یزد گفت: اولین یادواره بزرگ شهدای شهرستان یزد فردا سه شنبه از ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه شهید نصیری برگزار می‌شود. در طرح بازدید از والدین شهدا ۷۵۰ خانواده شهید دعوت شدند تا از طریق فضای مجازی و شبکه استانی یزد مهمان این یادواره باشند.توزیع ۱۱۰ سری جهیزیه در طرح سردار سلیمانی در یزد


وی با بیان این‌که بیش از نیمی از شهدای استان مربوط به شهرستان یزد هستند، افزود: سهم شهرستان یزد در دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان، هزار و ۶۳۷ خدمت به نیت شهدای این شهرستان است که با همراهی خیرین و مردم بیش از نیمی از آن به نتیجه رسیده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد افزود : مهمترین رویکرد یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خدمت رسانی به قشر آسیب پذیر جامعه است، از این رو در روز یادواره ۱۱۰ سری جهیزیه، ۲۰۰۰ بسته معیشتی و بیش از ۴۰۰۰ بسته بهداشتی در ورزشگاه شهید نصیری برای توزیع بین مردم آماده می‌شود.

 

جوکار افزود : پرداخت بیش از ۵۵۶ میلیون تومان وام قرض الحسنه، اجرای ۱۵ طرح محرومیت‌زدایی به همت گروه‌های جهادی، توزیع ۱۸ هزار و ۲۱۶ بسته معیشتی و چهار هزار بسته بهداشتی از جمله خدمات انجام شده شهرستان یزد در راستای محرومیت زدایی است.

 

وی پراخت یک میلیارد و ۲۶ میلیون تومان کمک نقدی را از دیگر خدمات انجام شده با حمایت خیرین عنوان کرد و افزود: تاکنون ۵۵ سری جهیزیه ایرانی بین جامعه هدف توزیع شده و ۱۱۰ سری دیگر آن در روز یادواره سردار شهید سلیمانی آماده توزیع می‌شود.

 

جوکار توزیع بیش از پنج هزار بسته یک کیلویی گوشت قرمز و هشت هزار بسته سه کیلویی گوشت مرغ را از دیگر خدمات انجام شده و در دستور کار دانست و تأکید کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۱۰ میلیون ماسک در شهرستان یزد تولید و توزیع شده است.

 

وی ذبح ۴۰ گوسفند ویژه نیازمندان را از دیگر خدمات شهرستان یزد در روز یادواره سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: امسال اولین بار در گروه‌های جهادی بسیج از ظرفیت دانش‌آموزان نیز استفاده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار