با تمهیدات اندیشیده شده آمار بستری‌های مبتلا به کرونا در بیمارستان میبد درحال کاهش است.
کد خبر: ۹۲۳۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷ 12 December 2020

 امام جمعه میبد در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا با بیان اینکه امسال شهرستان میبد سال سلامت و بهداشت نامگذاری شده است، گفت: تا پایان سال شاهد به ثمر رسیدن چند طرح درمانی خواهیم بود.مهارکرونا درگرو تقویت شاخص‌های بهداشتی است


مدیرحوزه‌های علمیه کشور در آستانه میلاد حضرت زینب و روز پرستار هم قدرانی خود را از کادردرمان ابلاغ نمود و افزود: تکریم از این عزیزان امسال باید باشکوهتر از هرسالی برگزار شود.


وی با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه سردار سلیمانی هم گفت: باید رویکرد قرارگاه سردار سلیمانی ترویج فرهنگ مراقبت، پیشگیری، آگاهی بخشی و توجه به مشکلات و مسائل روحی و روانی، فرهنگی و خانوادگی و اجتماعی باشد.


آیت الله اعرافی همچنین تامین نیرو‌های متخصص و فوق تخصص بیمارستان از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد را هم خواستار شد.


 فرماندار میبد هم در این جلسه اجرای طرح‌های بهداشت و درمان بیمارستان و جذب اعتبارات دولتی و خیری در این راستا را تشریح کرد.

 

حسین فلاح گفت: تاکنون با همکاری قرارگاه سردار سلیمانی، شورای تعاون اجتماعی با محوریت آیت الله اعرافی و مردم هفت میلیارد و ۸۹۵ میلیون تومان از محل خیرین در بحث طرح ‌های بیمارستانی و کمک‌های مومنانه جمع آوری و هزینه شده است.


رئیس بیمارستان میبد هم با ارائه آماری از مراجعه بیماران مشکوک به کرونا به بیمارستان گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و با بهبود وضعیت، آمار بستری‌های کرونا روز به روز درحال کاهش است و درحال حاضر تنها ۲۱ نفر در بیمارستان میبد بستری هستند.


فرحزادی افزود: خیرین و صنایع میبد در پیک سوم پنج میلیارد و پانصدمیلیون تومان به بیمارستان امام جعفرصادق (ع) کمک کرده اند که این کمک‌ها صرف خرید تجهیزات بیماستان در زمینه دستگاه اکسیژن ساز، مخزن اکسیژن، کپسول‌های اکسیژن ودستگاه رادیولوژی هزینه شده است.


وی گفت: در این مدت تخت‌های آی سی یو از شش تخت به ۲۰ تخت افزایش یافته است.


رئیس بیمارستان میبد تفکیک و دفن زباله‌های عفونی داروخانه ها، مطب‌ها و مراکز بهداشتی را خواستار شد و گفت: بیمارستان میبد با دستگاه زباله سوزی قادر به مدیریت زباله‌های بیمارستان است و باید شهرداری با هماهنگی لازم، اماکن پزشکی سطح شهر را مدیریت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار