رئیس گروه پیش بین اداره کل هواشناسی یزد با اشاره به پیش بینی کاهش شدید دما از فردا شب در سطح استان، گفت: تا اواسط هفته آینده هیچ پدیده بارشی در استان یزد نداریم.
کد خبر: ۹۲۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱ 09 December 2020

سیدعباس‌ میرحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به روند کاهش دمای هوای این استان از شب گذشته، اظهار کرد: در تمام مناطق کوهستانی استان  دمای صبحگاهی زیر صفر است.

وی عقدا با دمای پنج درجه سانتی گراد را گرمترین نقطه استان یزد در صبح امروز دانست و افزود: بر اساس اطلاعات بدست آمده در حال حاضر مناطق نصرآباد با منفی پنج، سبز دشت با دمای منفی سه‌ و ندوشن با دمای منفی دو و نیم درجه سانتی گراد به عنوان سردترین نقاط استان یزد گزارش شده است.

رئیس گروه پیش بین اداره کل هواشناسی یزد گفت: از فرداشب کاهش شدید دما را خواهیم داشت و طبق اطلاعات نقشه های همدیدی این روند تا یکشنبه در سطح استان ادامه دارد.

میرحسینی تصریح کرد: همچنین دمای صبحگاهی روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه پیش رو  صفر درجه و در برخی از مناطق به نیز زیر صفر درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی در پایان با اشاره به پیش بینی بارش باران در مناطق شمالی و جنوب شرق استان، خاطرنشان کرد: درحال حاضر هوای یزد هفت درجه سانتی گراد است و  تا اواسط هفته آینده در استان یزد بارندگی نخواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار