فرمانده انتظامی یزد گفت: با تیزهوشی ماموران پلیس آگاهی و همکاری مردم یزد، قاتل فراری که قصد خروج از کشور در مرز کرمانشاه داشت در شهر یزد شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۹۲۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 09 December 2020

سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد افزود: با توجه به دریافت خبری مبنی بر قتل یک خانم در یکی از خانه‌های مسافر شهر یزد بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با بررسی‌ اولیه متوجه شدند مقتول ۲۵ ساله توسط همسرش به قتل رسیده و قاتل از محل متواری شده ادامه داد: کارآگاهان با کار اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در آن استان شناسایی و با توجه به این که وی قصد فرار از کشور داشت برای تسریع در دستگیری متهم با هماهنگی مقام قضایی، قاتل در اختیار ماموران پلیس قرار گرفت.

همچنین فرمانده انتظامی یزد در دوم آذرماه جاری گفته بود:  یک قاتل فراری پس از ۱۳ سال پیگیری با همکاری مردم و تلاش ماموران در مرکز استان، شناسایی و دستگیر شد .

بهدانی‌فرد افزود: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در سال ۱۳۸۶ در شهر یزد و متواری شدن قاتل و بی‌نتیجه ماندن پرونده، ماموران پلیس آگاهی با تشکیل گروه ویژه تلاش خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغار کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار